برگزاری اولین همایش رزمندگان شهرستان بن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن از برگزاری اولین همایش رزمندگان این شهرستان همزمان با هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ - 22November 2018

برگزاری اولین همایش رزمندگان شهرستان بنبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم(ع)، سرهنگ دوم پاسدار «محسن كریمی» جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن از برگزاری اولین همایش رزمندگان این شهرستان در روز یكشنبه همزمان با میلاد پیامبر (ص) و امام صادق(ع) خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی با اشاره به حضور تعداد زیادی از رزمندگان شهرستان بن در دفاع مقدس، اظهار د اشت: شهرستان بن، از لحاظ ایثارگری و تعداد بالای شهدا جز شهرستان های نمونه كشور است و بسیجیان و رزمندگان این شهرستان همیشه برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در صحنه حاضر هستند.

وی هدف از اجرای این برنامه را تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی، رهبر كبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و علی الخصوص شهدای شهرستان و عملیات والفجر 4، دیدار رزمندگان شهرستان و تجدید خاطرات دوران دفاع مقدس، ایجاد فضای همدلی و صفا و صمیمیت و تكریم و تجلیل از رزمندگان عنوان كرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن افزود: اجرای این برنامه ها باعث زمینه سازی ارتباط مستمر رزمندگان و پیشكسوتان جهاد و شهادت با بسیجیان و پاسداران می شود و این عزیزان می توانند روحیات جهادی و خلوص و صفا و صمیمیت را به نسل جوان امروز انتقال دهند.

گفتنی است: این مراسم معنوی روز یکشنبه چهارم آذرماه، ساعت 9:30 صبح در مسجد جامع شهر بن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار