با حضور طلاب و روحانیون خراسان جنوبی؛

نخستین اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی برگزار شد

نخستین اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶ - 22November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی از سلسله اجلاسیه های کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی ظهر امروز با حضور پرشور طلاب و روحانیون خراسان جنوبی برگزار شد.

در این همایش با شکوه حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین «نجم الدین طبسی» عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سخنرانی پرداختند.

نخستین اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان، سردار «مجید شجاع» فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی و ائمه جمعه و جماعات استان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در این گردهمایی حضور داشتند.

نخستین اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی برگزار شد

اجرای سرود حماسی توسط گروه سرود «احلی من العسل» که متشکل از نوجوانان شهرستان «بشرویه» بود و مرثیه سرایی و سینه زنی توسط یکی از روحانیون و پخش کلیپ با موضوع شهدای روحانی خراسان جنوبی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نخستین اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی برگزار شد

همچنین از دو کتاب در مورد شهدای روحانی با عنوان «مداد سرخ» به نویسندگی «مهدیه باقری» و «عمامه های خونین» به نویسندگی «سیده زینب شکرویی» که با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان خراسان جنوبی و بسیج طلاب به چاپ رسیده است، رونمایی شد.

گفتنی است؛ این اجلاسیه با حضور بیش از 3 هزار نفر از طلاب و روحانیون خواهر و برادر خراسان جنوبی و میهمانانی از استان های، «خراسان رضوی»، «قم»، «سیستان و بلوچستان» و دیگر شهرستان های خراسان جنوبی همراه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار