همایش «انقلاب اسلامی به روایت هنر» در شهرکرد برگزار شد

همایش «انقلاب اسلامی به روایت هنر» صبح امروز اول آبان ماه در مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد برگزار و از هنرمندان انقلابی استان تجلیل شد.
کد خبر: ۳۲۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ - 22November 2018

همایش «انقلاب اسلامی به روایت هنر» در شهرکرد برگزار شد///گزارش تصویری هم در ادامه تنظیم و ارسال می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، همایش «هنر به روایت انقلاب اسلامی» صبح امروز اول آبان ماه  در مسجد و حسینیه اعظم شهرکرد برگزارشد.

در این آیین که به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و مشارکت دستگاه های فرهنگی از جمله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار گردید از هنرمندان انقلابی استان تجلیل شد.

محمدرضا مظاهری، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در این همایش اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در پیش داریم و ضروری است تا با برگزاری برنامه های ویژه در تبیین دستاوردهای انقلاب گام برداریم.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: حوزه فرهنگ و هنر در این سال ها رشد قابل توجهی داشته و امید می رود با همکاری و هم افزایی دستگاه ها بتوان این دستاوردها را بخوبی تبیین کرد.

وی گفت: توجه به هنر متعهد و جوانان انقلابی هنرمند از زمان انقلاب تاکنون همواره راهگشای مسائل بوده و هست و تجلیل و قدردانی از هنرمندان دیروز و امروز یکی از وظایف مسئولین است.

در ادامه دکتر سعید مولوی از اساتید دانشگاه تجمل گرایی و رواج آن در جامعه را از دیگر راه های نفوذ فرهنگی دشمن دانست و گفت: این عامل یکی از ابزارهای تخریب اقتصاد جامعه اسلامی نیز به شمار می رود.

این استاد دانشگاه، علاقه به گذشته، تحلیل نامناسب و القای نامناسب معارف دین، تبلیغ دین شخصی و وارنه جلوه دادن ارزش های دین را از دیگر راه های نفوذ فرهنگی دشمن برشمرد.

مولوی خاطرنشان کرد: قرآن راه های مقابله با نفوذ را آموزش، توجه به خدا و نماز شب معرفی می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار