جشن تولدی ساده برای شهید دانش آموز + تصاویر

جشن تولدی ساده برای دانش آموزی از تبار بسیجیان بی ریا در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ - 22November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، جشن تولدی ساده برای دانش آموزی از تبار بسیجیان بی ریا در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد.

«قاسم شاهدی» در تاریخ 1 آذرماه سال 1344 در دامن مادری پاک و با ایمان دیده به جهان گشود. در کنار همکلاسی هایش درس می خواند که فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای حضور جوانان در جبهه های حق علیه باطل آتشی به جانش انداخت که باعث شد درس و مدرسه را رها کند و به سوی جهاد بشتابد.

این دانش آموز شجاع در منطقه عملیاتی سومار درغرب کشور در تاریخ 9 مهرماه 1361 در عملیات «مسلم بن عقیل» به درجه رفیع شهادت نائل آمد. اما دل کندن از همسنگران و جبهه ها برایش سخت بود. به همین دلیل تا سال های سال در همان مکان مفقود ماند.

پیکر مطهر «قاسم شاهدی» پس از سال ها چشم انتظاری پدر و گریه های مادر در سال 1396 تفحص شد و به دلیل این که پلاک وی در گردنش آویخته بود به سرعت شناسایی شده و تحویل خانواده اش گردید.

قاسم 17 ساله بر روی دوش خانواده و مردم کرج تشییع و در تاریخ 28 آبان ماه 1396 در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج در بستر خاک آرام گرفت.

مادر بزرگوار و خواهرانش هر سال روز تولدش را جشن می گیرند و به یاد او کیک تولد را بر روی سنگ مزارش تقسیم می کنند تا نوجوانان و جوانان بدانند که امنیت و آرامش امروزشان را مدیون خون جوانان شجاعی هستند که از تمام دلبستگی هایشان گذشتند تا یک وجب از این خاک پاک به دست دشمن نرسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار