نویسنده کتاب «آسمان نزدیک است»؛

«آسمان نزدیک است» سندی بر حضور روحانیت در دوران دفاع مقدس است

حجت الاسلام والمسلمین «محمدمهدی بهداروند» گفت: کتاب «آسمان نزدیک است» سندی بر حضور روحانیت در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۲۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ - 22November 2018

«آسمان نزدیک است» سندی بر حضور روحانیت در دوران دفاع مقدس استبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «محمد مهدی بهداروند» امروز در مراسم رونمایی از کتاب «آسمان نزدیک است» در نگارستان اشراق قم اظهار داشت: مبارزه قشر روحانیت در دوره‌های مختلف تاریخی به ثبت رسیده و روحانیون در دوران دفاع مقدس دوشادوش رزمندگان در جبهه‌های مقاومت حضور داشتند.

وی ادامه داد: افرادی در حوزه‌های علمیه بودند که درس را رها کردند و به جبهه‌ها رفتند، برخی از آن‌ها هشت سال در جبهه‌ها حضور داشتند و جزو فرماندهان دوران جنگ تحمیلی شدند.

نویسنده کتاب «آسمان نزدیک است» افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه نهادینه شود و در این زمینه دچار خلاء هستیم.

بهداروند با اشاره به کتاب «آسمان نزدیک است» اظهار کرد: این کتاب خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین داود محقق کرکی است که سندی بر حضور روحانیت در جنگ تحمیلی می باشد.

نویسنده کتاب «زندان الرشید» خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که گفتن خاطرات دوران دفاع مقدس توسط روحانیت و رزمندگان آن دوران لازم است، ما نسبت به رزمندگان جنگ تحمیلی مدیون هستیم.

کتاب آسمان نزدیک است، روایت حجت الاسلام داود محقق کرکی است که توسط حجت الاسلام بهداروند تالیف شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار