در سومین روز از هفته بسیج صورت گرفت؛

برگزاری آیین عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدای سوادکوه شمالی + تصاویر

در سومین روز از گرامیداشت هفته بسیج گلزار شهدای چالی شهرستان سوادکوه شمالی با حضور مسئولین و بسیجیان عطرافشانی و غبارروبی شد.
کد خبر: ۳۲۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ - 22November 2018
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، همزمان با سومین روز از هفته بسیج، گلزار شهدای چالی شهرستان سوادکوه شمالی با حضور نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه شهرستان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولین شهرستانی عطر افشانی و غبار روبی شد.
 
مسئولان و اقشار مختلف مردم و بسیجیان ضمن حضور در مزار شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
برگزاری آئین عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدای سوادکوه شمالی + تصاویر
«سید علی ادیانی» نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه شمالی در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: اگر دولت های بعد از انقلاب مالکیت محوری را رها کنند و به مردم واگذار کنند امروز اهرم های تحریمی دشمن یا نبود و یا کند بود.
 
وی با بیان اینکه امروز دشمن با سپاه و بسیج و تفکر بسیجی دشمن است چون می‌داند که از کجا ضربه می‌خورد، افزود: هر کجا که سپاه و بسیج وارد عرصه شدند توطئه های دشمن را خنثی کردند و از این جهت است که امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود.
برگزاری آئین عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدای سوادکوه شمالی + تصاویر
در پایان حاضرین با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها