سردار سپهر در مراسم نماز جمعه تهران:

بسیج کلید طلایی عبور از تحریم‌های استکبار جهانی است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بسیج را کلید طلایی عبور از تحریم‌های استکبار جهانی دانست و گفت: بسیجیان با امامین انقلاب پیمان بسته‌اند که تا رسیدن به اهداف انقلاب از پای ننشینند.
کد خبر: ۳۲۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ - 23November 2018

به گزارش گروه امنیتی دفاعی دفاع پرس، سردار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) از برکات الهی انقلاب اسلامی و نعمتی بزرگ برای ملت ایران بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «بسیج یعنی حضور با ایمان‌ترین افراد در عرصه‌های مختلفی که ملت به آن نیاز دارد» و در ۴۰ سال گذشته نقش بسیج در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی حیاتی بوده و حضور در هشت سال دفاع‌مقدس و دفاع از تمامیت ایران، یکی از بزرگترین دستاوردهای بسیج است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به گردان‌های مختلف بسیج اظهار داشت: امروز ده‌ها هزار گردان بیت‌المقدس، امام حسین(ع) و... بزرگترین قدرت دفاعی و امنیتی برای نظام اسلامی است و بسیج اساتید، عشایر، اصناف و دیگر اقشار، بزرگترین منبع تولید اقتدار برای نظام اسلامی ایران است.

سردار سپهر تصریح کرد: پزشکان و همه عناصر فرهیخته بسیج در تولید علم و ارائه خدمت آماده هستند و با حمایت دولت، بسیج توانسته در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی حضوری فعال داشته باشد.

وی بسیج را کلید طلایی عبور از تحریم‌های استکبار جهانی دانست و گفت: بسیجیان با امامین انقلاب پیمان بسته‌اند که تا رسیدن به اهداف انقلاب از پای ننشینند. ما یقین داریم که پرچم نصرت الهی در دست بسیجیان جهان اسلام است و مشاهده کردیم که انتقال فرهنگ بسیج به جهان اسلام، موجب پیروزی‌های مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن شد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیجیان در مقابل مرتدین و گروه‌های مورد حمایت غرب و رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند و با دشمنان اسلام، سردوستی ندارند و به کسانی که به صورت مخفیانه با غرب ارتباط برقرار کرده‌اند، توصیه می‌کنیم که توبه کنند.

سردار سپهر تأکید کرد: بسیج هیچ‌گاه در برابر دشمن، اندیشه شکست به خود راه نمی‌دهد و اراده مقابله با دشمن، سرمایه اصلی بسیج است و به دشمنان اعلام می‌کنیم آماده به اسارت درآوردن شما هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان با تبعیت از امام مسلمین، آمادگی ارائه خدمت در همه عرصه‌ها و یاری دولت محترم هستند. از مسئولان نظام دعوت می‌کنیم از قابلیت و ظرفیت‌های بسیج بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار