فرمانده سپاه خارک:

آرامش در کانون گرم خانواده را مدیون خون شهدا هستیم

سرهنگ «سیروس حیاتی» گفت: باید به یاد داشته باشیم که اگر با آرامش و امنیتی دلنشین در کانون گرم خانواده روز‌ها را سپری می‌سازیم، همه را مدیون خون شهدا هستیم که بر این خاک مقدس جاری گشت.
کد خبر: ۳۲۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ - 23November 2018

آرامش در کانون گرم خانواده، مدیون  خون شهدا هستیمبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ «سیروس حیاتی» فرمانده سپاه ثارالله خارک در یادواره شهدای «عملیات طریق القدس» اظهار داشت: شهدا از سیم خاردار نفس شان گذشتند تا به نردبان شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه ثارالله خارک گفت: شهیدان اسماعیل درودگاهی، فتح الله درودگاهی، شکر الله آباش، عبدالرضا امانی و محمد باقر عهد قدیمی پنج شهید جزیره خارک هستند که در عملیات طریق القدس به فیض شهادت رسیدند .

حیاتی خاطر نشان کرد: باید به یاد داشته باشیم که اگر با آرامش و امنیتی دلنشین در کانون گرم خانواده روز ها را سپری می سازیم، همه را مدیون خون شهدا هستیم که بر این خاک مقدس جاری گشت.

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارک با بیان این که ما را از تهدید نترسانید گفت: این ملت شریف درس ایثار، آزادگی، استکبار ستیزی، شجاعت، قناعت و کمک رساندن به محرومان و مستضعفان را از همین شهدا یاد گرفته اند .

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارک با اشاره به مقاومت مردم جزیره خارک در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج به معنای واقعی کلمه در زمان دفاع مقدس معنا پیدا کرد، از یک طرف تلاش و ایثارگری کارکنان شرکت نفت و از طرف دیگر مقاومت جانانه مردم جزیره خارک معنا پیدا کرد.

وی تاکید کرد: تا روزی که تفکر بسیجی و روحیه شهادت طلبی باشد، هیچ قدرتی نمی تواند با اسلام و مکتب تشیع رویارو شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار