فرمانده سپاه رامسر خبر داد؛

اختصاص ۸۳۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی رامسر در سال جاری

فرمانده سپاه رامسر از اختصاص ۸۳۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره توسط بسیج سازندگی سپاه رامسر در سال ۹۷ جهت اشتغالزایی کارآفرینان بومی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ - 23November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمد محمدی قاسم آبادی» فرمانده سپاه رامسر به مناسبت هفته بسیج در جمع نمازگراران رامسر، بسیج را بازوی قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: بسیج که در ۵ آذر ۱۳۵۸ با اندیشه امام راحل برای حفظ اسلام و قرآن تشکیل شد نیرویی برای دفاع همه جانبه در امنیت و سازندگی، آموزش امداد و نجات، محرومیت زدایی و حفظ ارزشهای انقلاب است.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه سپاه از تمام حوادث و فتنه ها سربلند بیرون آمد، گفت: بسیج نقش بسزایی در سازندگی کشور در راستای اقتصاد مقاومتی دارد و بر اساس منویات امام خامنه ای عزیز انجام وظیفه می کند.

محمدی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی سپاه رامسر در سال ۹۷ جهت اشتغالزایی کارآفرینان بومی با اختصاص ۸۳۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره در راستای تولید و پرورش گل و گیاه، گلهای زینتی، پرورش ماهی، پرورش بلدرچین، تولید قارچ، پرورش دام سنگین، نمد مالی، صنایع دستی و قلاب بافی اقدامات خوبی انجام داد.

وی از افتتاح بازارچه اقتصاد مقاومتی جهت عرضه و فروش تولیدات کارآفرینان بومی در ماهی فروشان سابق خبر داد و گفت: این بازارچه که با همکاری مسئولین و شهرداری و شورای اسلامی شهر راه اندازی می شود، شامل ۱۹ غرفه بوده که کارآفرینان ضمن ارائه تولیدات خود در این مکان سبب رونق اقتصاد خانواده ها شده و هر گردشگر با خرید هر یک از این کالاها فرهنگ این شهر را به استان خود به ارمغان می برد.

محمدی همچنین از ساخت ۶ واحد مسکونی خانه های محروم در راستای محرومیت زدایی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و افزود: بخشی از این خانه ها با کمک گروه های جهادی و خیرین در هفته بسیج و بخشی هم در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با اعزام تیم پزشکی تخصصی به مناطق روستایی با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی جهت درمان رایگان و توزیع سبد کالای غذایی بین محرومین در روستاها توسط گروه های جهادی و مرمت و بازسازی مساجد با اعزام اردوهای جهادی ۷ روزه به مناطق کم برخوردار در راستای امداد و نجات و کمک به موقع گروه های جهادی به سیل زدگان اخیر انجام شد.

فرمانده سپاه رامسر گفت: برنامه های فرهنگی تربیتی ورزشی با برنامه های مسجد محور با ماموریتهای پایگاه مقاومت در محلات در مساجد خلاصه می شود و در راستای توانمندی های افراد فعالیت های خوبی انجام می شود که باعث شده جوانان با آگاهی به مسائل فردی و جامعه به موفقیت برسند.

وی تصریح کرد: پایگاه های محلات جهت خدمات رسانی و ارتقای امنیت محل اقدام به گشت محله محور تا پاسی از شب فعالیت دارند که خود نشان از این بوده که بسیجی همیشه بیدار است و این مامورین بعنوان کمکی برای همکاران ما در نیروی انتظامی جهت امنیت شهرستان تلاش شبانه روزی دارند.

محمدی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در مدت ۴۰ سال با حمایت و ایستادگی ملت عزیز بر شعارها و آرمانها توانسته از تمام فتنه های بوجود آمده اعم از خارجی و داخلی سربلند و پیروز بیرون بیاید، گفت: سپاه دارای کوله باری از آموزه های متنوع در موضوعات سیاسی اجتماعی و علمی است بطوریکه یک قدرت درجه اول منطقه در معادلات بین المللی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها