امام‌جمعه پل‌دختر:

تقویت روحیه بسیجی سپری در مقابل هجمه دشمنان است

حجت الاسلام «احمد علی حسین زاده عاملی» گفت: تقویت روحیه بسیجی سپری در مقابل هجمه دشمنان است و بسیجی باید با قرآن انس داشته باشد و تا رسیدن نظام جمهوری اسلامی به حکومت امام زمان (عج) از اسلام، نظام و انقلاب دفاع کند و فتنه را دشمن خود بداند.
کد خبر: ۳۲۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲ - 23November 2018

 به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ «احمدعلی حسین زاده آملی» امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز این هفته شهر پلدختر جمعه ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست شیاطین علیه این انقلاب توطئه‌هایی چیدند که برای کوتاه کردن دست استکبار جهانی، آمریکا و قطع منافع آن‌ها در ایران حضرت امام راحل (ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.

وی گفت: امروز بسیج به بزرگ‌ترین مدافع اسلام، انقلاب، ولایت و رهبری تبدیل‌شده که هرگاه نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خطری احساس شود بسیج پای‌کار است.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور قشرهای مختلف مردم و نیروی‌های بسیجی درصحنه‌های مختلف است، افزود: بسیج نیروی مردمی، مذهبی همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی است که خدمات خالصانه و بدون منت و سازش‌ناپذیری با دشمن از ویژگی‌های آن است.

حسین زاده آملی بیان کرد: تقویت روحیه بسیجی سپری در مقابل هجمه دشمنان  است و بسیجی باید با قرآن انس داشته باشد و تا رسیدن نظام جمهوری اسلامی به حکومت امام زمان (عج) از اسلام، نظام و انقلاب دفاع کند و فتنه را دشمن خود بداند.

وی تصریح کرد: اخلاق، منش و رفتار بسیجی باید مانند سیره و روش پیامبر (ص) و ائمه (ع) باشد و در زندگی آن را سرمشق خود قرار داده و پیرو امامان معصوم (ع) باشد.

امام‌جمعه پلدختر بسیج  را در خط مقدم دفاع از مظلوم و الگوی انسانیت دانست و خاطر نشان کرد: همهٔ ملت ایران اعم از آخوند، غیر آخوند عمامه به سر و بدون عمامه از اقشار مختلف بسیجی هستند و باید خطوط سیاسی انقلابی و اخلاق مدارانه داشته باشند.

حسین زاذه آملی با بیان اینکه هدف از تشکیل بسیج دفاع از اسلام در مواقع خطر است، افزود: بسیج در همین راستا به دست امام راحل (ره) ظهور پیدا کرده و مشکلات امروز نیز با اتحاد همدلی و تلاش همه اقشار جامعه قابل‌حل است.

وی گفت: بسیج به الگوی کشورهای اسلامی تبدیل‌شده است و راهکار اساسی در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان اتحاد و انسجام است.

امام جمعه پلدختربا اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) افزود: پیامبر اسلام (ص) که منادی وحدت در میان امت اسلامی است به‌محض ورود به مدینه نخستین نماز جمعه را در این شهر اقامه کردند که اهمیت این جایگاه را نشان می‌دهد.

حسین زاده عاملی ایجاد وحدت بین شیعه و سنی را یکی از ابتکارات حضرت امام (ره) دانست و افزود: آمریکا، اسرائیل، عربستان و وهابیت دشمن مشترک شیعه و سنی هستند و مسلمانان چه شیعه و چه سنی امروز باید با وحدت و یکپارچگی مقابل این دشمنان مشترک صف‌آرایی کنند اما متأسفانه همه با هم نیستند.

وی با اشاره به اینکه 2 گروه شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی به اسلام ضربه زدند و تا حکومت امام عصر (عج) هم چنان ضربه می‌زنند و وحدت مسلمانان را به خطر می‌اندازند، یادآورشد: شیعه انگلیسی ادعای محبت به اهل‌بیت (ع) را دارد و سنی آمریکایی نیز طرفدار صحابه پیغمبر (ص) است که اصل این 2 تفکر افراطی و منحرف است و حاضر نیستند در مقابل کفر جهانی و وهابی بایستند.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: امام در وصیت‌نامه خود به مسلمانان اعم از شیعه و سنی می‌فرماید مراقب حوزه‌ها باشید زیرا اشخاصی به اسم آخوند و مرجع را در حوزه‌ها راه می‌دهند که ممکن است سی سال در آنجا بمانند اما شناخته‌شده نباشند و این افراد ممکن است در جایی و یا محفلی با اظهارنظر خود باعث ضربه زدن به اسلام شوند.

حسین زاده آملی با تبریک هفتم آذر روز نیروی دریایی یاد و خاطره شهدای این نیرو را گرامی داشت و گفت: نیروی دریایی ارتش رشادت‌های زیادی را در دفاع از مرزهای آبی کشور در خلیج‌فارس از خود نشان دادند و قدرت، صلابت و پیشرفت‌های علمی و نظامی نیروی دریایی قابل‌تحسین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار