حکایت جوان تازه مسلمان شده کلمبیایی؛

لوئیس خاویر در جهانی‌شدن انقلاب اسلامی شک ندارد

لوئیس خاویر ۱۴ سال سن داشت که با اسلام آشنا شد و بعد از ۷ سال تحقیق و مطالعه شهادتین را می‌گوید و مسلمان می‌شود.
کد خبر: ۳۲۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰ - 24November 2018

لوئیس خاویر در جهانی‌شدن انقلاب اسلامی شک نداردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حکایت مسلمان شدن لوئیس خاویر از کشور کلمبیا شنیدن دارد تا جایی که بعد از شنیدن تمام ماجرا به دین و ملیت خود افتخار می‌کنیم، از انقلاب و دینی که یک جوان مسیحی کاتولیک را هزاران کیلومتر از یک شهر بندری و استراتژیک در آمریکای لاتین به قم می‌کشاند تا از دین ما بیشتر بداند و کسب علم کند.

«لوئیس خاویر» می‌گوید در یک خانواده مسیحی کاتولیک در کلمبیا متولد شد، 14 سال سن داشت که با دین مبین اسلام آشنا می‌شود و درست بعد از 7 سال مطالعه و تحقیق شهادتین می‌گوید و مسلمان می‌شود.

قبل از مسلمان شدن متأهل بوده و بعد از پیوستن به دین بزرگ اسلام برای کسب علم و دانش در حوزه دین جدید خود، شهرش را رها می‌کند و هزاران کیلومتر را می‌کوبد تا به قم برسد.

«لوئیس خاویر» که بعد از تشرف به اسلام اسم خود را به عبدالحکیم تغییر داد هم‌اکنون در شهر قم سکونت دارد و دارای 6 فرزند از جمله 3 دختر و 3 پسر است، اما حکایت چگونگی آشنایی‌اش با دین اسلام شنیدن دارد.

او می‌گوید: انقلاب اسلامی ایران در گسترش دین اسلام نقش بسزایی دارد به گونه‌ای که هم‌اکنون کشوری همچون نیجریه 20 میلیون شیعه دارد و در حقیقت انقلاب اسلامی انفجار نور بوده است.

خاویر نوید آینده‌ای درخشان برای انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام را می‌دهد و می‌گوید: به میمنت ایران اسلامی هم اکنون مراکز اسلامی در کشورهای  مختلف دایر بوده و در کشور کوبای کمونیست و سوسیالیت 2 مرکز اسلامی فعالیت دارد.

این جوان مسلمان شده کلمبیایی با اشاره به تاسیس یک مرکز اسلامی در آرژانتین و گرایش جوانان به دین اسلام توسعه این مرکز گفت: جوانان بعد از مسلمان شدن به شهر خود بر می‌گشتند و تبلغ دین می‌کردند که اخلاق و رفتار آنان برای دیگر افراد جالب بود.

لوئیس خاویر می‌گوید: در سن 14 سالگی هنگامی در یک موسسه مذهبی مسیحیان تحصیل می‌کردم یک روز یکی از دوستانم از من خواست تا بین مسلمانان برویم و با اخلاق و رفتار انان آشنا شویم در حالی فرهنگ و اخلاق متفاوت داشتیم ولی مجذوب رفتار آنان شدیم و همین سبب شد تا در زمینه دین اسلام بیشتر تحقیق کنیم.

این جوان کلمبیایی که تا آن روز تفسیر انجیل و تورات می‌خواند تصمیم می‌گیرد در زمینه عقاید دین اسلام بیشتر تحقق کند که بعد از مطالعه رسیدن به جزئیات پیروزی انقلاب اسلامی ایران به این نتیجه می‌رسد که اسلام دین حق است.

مهمترین مانع گسترش اسلام در کلمبیا از نظر لوئیس خاویر

وی افزود: کلمبیا 48 میلیون جمعیت دارد که یک در‌صد جمعیت آن مسلمان و مابقی بیشتر مسیحی هستند و طبق تحقیقات یک دانشگاه 50 درصد جمعیت مسلمانان در این کشور شیعه و 50 درصد نیز اهل تسنن بوده و البته شیعیان این کشور بومی ولی اهل تسنن مهاجر و برای تجارت آمده‌اند.

خاویر اظهار داشت: طبق قانون اساسی کلمبیا هر شهروند می‌تواند دین خود را انتخاب و زندگی کند و حتی برای تبلغ مدارسی را راه اندازی کنند اما نباید فعالیت آنان ضد نظام باشد و تاکنون در این زمینه مشکلی نداشته‌ایم.

این جوان کلمبیایی می‌گوید: متاسفانه حکومت این کشور از لحاظ سیاسی از افکار صهیونیست پیروی می‌کند و در کنار آمریکا، اسرائیل و انگلیس می‌ایستد و در سال‌های اخیر دوستان را اذیت می‌کنند.

خاویر بیان کرد: تبلیغ ضد اسلام و انقلاب اسلامی آمریکا شدید است و تلاش می‌کند تا افکار عمومی دنیا حقیقت دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی را نشناسند.

این جوان کلمبیایی می‌گوید: مردم کشورهای آمریکای لاتین خیلی انقلابی و آزادی طلب هستند و همیشه با آمریکا مشکل داشته‌اند اما در زمینه داشتن یک رهبر واحد مشکل دارند و همین سبب شده که به نتیجه نرسند در حالی که انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به بار نشست.

خاویر چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را برای افکار عمومی دنیا مهم می‌داند تا جایی که مطالعه می‌کنند تا راز این پیروزی را پیدا کنند و در نهایت می‌بینند قدرت الهی کمک کار انقلابیون ایران بوده است و همین نیز سبب گرایش به دین مبین اسلام شده است که شک ندارم روزی انقلاب ایران و دین اسلام فراگیر و جهانی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها