امام جمعه خرمشهر:

تفکر و فرهنگ بسیج توانست عراق و سوریه را نجات دهد

حجت‌الاسلام سید«نبی موسوی» گفت: بسیجی فردی است که هر صبح با امام زمان خود تجدید بیعت می‌کند، این تفکر و منش باعث نجات یافتن ایران شد و همچنین تفکر بسیجی عراق و سوریه را نجات داد.
کد خبر: ۳۲۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ - 23November 2018

تفکر و فرهنگ بسیج توانست عراق و سوریه را نجات دهدبه گزارش دفاع پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید«نبی موسوی» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خرمشهر، با تاکید بر اینکه بسیجی یعنی یاور امام زمان(عج) اظهار داشت: بسیجی فردی است که هر صبح با امام زمان خود تجدید بیعت می‌کند، این تفکر و منش باعث نجات یافتن ایران شد و همچنین تفکر بسیجی عراق و سوریه را نجات داد.

وی با تاکید بر اینکه باید با تفکر بسیجی در مقابل دشمنان ایستاد، عنوان کرد: مقصود از بسیج همه اقشار مختلف جامعه است چون همه ایرانی‌ها، بسیجی هستند.

امام جمعه خرمشهر گفت: در نظام اسلامی اقدامات فراوانی انجام شده است و مسؤلان ما زحمت زیاد کشیدند اما با نقطه مطلوب فاصله داریم، حرف اصلی ما این است که به جای نیروهای پیر و غیرکارآمد، نیروهای دلسوز و نخبه با داشتن تفکر بسیجی و انقلابی و مدیریت جهادی جایگزین شوند.

موسوی عنوان کرد: برخی از مسؤولان را باید حضرت عزرائیل جابه‌جا کند یا این که بازنشسته شوند، برخی از مدیران هم حتی اگر بازنشسته شوند دست از میز و دفتر خود برنمی‌دارند، قله دماوند را می‌توان حرکت داد اما برخی مسؤلان را نمی‌شود حرکت داد.

وی اظهار کرد: مقصود از عدالت اجتماعی این است که هر چیزی را در جای اصلی خود قرار دهیم، اما متاسفانه مجلس، دولت و قوه‌قضائیه این مسئله را به صورت اساسی و جدی دنبال نکردند.

امام جمعه خرمشهر گفت: اروپا با آمریکا هیچ تفاوتی ندارد، این دو گروه همیشه فقط وعده می‌دهند اما در عمل هیچ خبری نیست، برخی مسؤلان ذلیل کماکان چشمشان به اروپا است، اروپا بر روی کاغذ فقط وعده می‌دهد تا از آن طرف آمریکا به راحتی کار خود را جلو ببرد.

موسوی عنوان کرد: شایسته‌سالاری باید در کشور اجرا شود، برخی از وزارت‌خانه‌ها ضعیف هستند و این مسئله باعث می‌شود که کارها به سمت جلو نرود و بعضاً سوء استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار