پیام سردار رحیمی به مناسبت هفته وحدت و بسیج؛

تجربه دفاع مقدس نمونه شفاف و روشن از اصل وحدت و روحیه بسیجی است

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: تجربه دفاع مقدس نمونه شفاف و روشن توجه به اصل وحدت و روحیه بسیجی است به طوری که همه ملت اسلامی یکپارچه و متحد با روحیه بسیجی در برابر دشمنان ایستادند و توانستند جهانیان را در برابر خود به کرنش وا دارند.
کد خبر: ۳۲۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ - 23November 2018

تجربه دفاع مقدس نمونه شفاف و روشن از اصل وحدت و روحیه بسیجی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ با صدور پیامی هفته وحدت و هفته بسیج را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

هفته بسیج و وحدت که امسال همزمان شده اند، این دو هدیه الهی که جزو گفتمان‌های اصلی انقلاب اسلامی و رمز پیروزی امت اسلامی هستند را به همه منادیان و بزرگان وحدت و همه رهروان بسیجی‌وار اندیشه‌های انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

بدون شک تنها راه عبور از سختی‌ها و تنگناها و نیل به سعادت و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی چیز جز همدلی و وحدت امت اسلامی و تلاش و کوشش بسیجی‌وار نیست. تجربه دفاع مقدس نمونه شفاف و روشن توجه به اصل وحدت و روحیه بسیجی است به طوری که همه ملت اسلامی یکپارچه و متحد با روحیه بسیجی در برابر دشمنان ایستادند و توانستند جهانیان را در برابر خود به کرنش وا دارند.

امروز نیز ما بر این باوریم که ایران اسلامی بیش از پیش در همه بخش‌های خود، به پایبندی و برنامه‌ریزی با سرمشق قرار دادن این دو اصل، نیازمند است.

در این پیام آمده است: ما در پلیس ‌معتقدیم که اگر بخواهیم به امنیت پایدار و انضباط اجتماعی مطلوب دست یابیم چاره‌ای جز همدلی و همبستگی ملی و تلاش با روحیه جهادی و بسیجی نداریم؛ از این رو با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، اصل مترقی وحدت و اتحاد و روحیه جهادی و بسیجی را به عنوان اصول تخلف‌ناپذیر به آن پایبندیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار