سید عباس صالحی در پیامی به دومین جشنواره ملی فانوس مطرح کرد؛

هنر، زبان گویای هنرمندان متعهد برای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنر، زبان گویای هنرمندان در عرصه تولیدات هنری و امور سینمایی است که می‌تواند نشانگر عشق و علاقه هنرمندان متعهد این مرز و بوم به حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۳۲۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷ - 24November 2018

هنر، زبان گویای هنرمندان متعهد برای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، علی‌اصغر جعفری رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس شامگاه جمعه ۲ آذرماه، در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی فانوس پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این جشنواره را قرائتی کردند.

متن پیام سید عباس صالحی به دومین جشنواره ملی فانوس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه دوران ساز دفاع مقدس، نقطه عطف و قله افتخار آفرینِ ملت سرافرازی است که جلوه‌ایی ناب از ایثار و استقامت را به تصویر کشید. خورشید تابناک عزت و اقتدار ایران اسلامی سال‌هاست که گرمابخش جان‌های پاکباخته‌ای است که با اقتدا به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در برابر کج روشی‌ها و ظلم ایستادگی کردند و هرگز تسلیم زور و تزویر نشدند.

امروز و پس از گذشت قریب به سه دهه از آن روزگار پرخاطره، برماست که بر مایه‌های معنوی و ارزش‌های اخلاقیِ نهفته در دفاع مقدس اتکا کنیم و با سرلوحه قرار دادن راه و منش غیور مردان و زنان دلاور آن ایام، نگذاریم نام و راه‌شان در گذر ایام فراموش شود.

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، زبان گویای هنر در عرصه تولیدات هنری و امور سینمایی می‌تواند نشانگر عشق و علاقه هنرمندان متعهد این مرز و بوم به حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشد.

خوشبختانه نمادهای مقاومت و ایستادگی و جلوه‌های ایثار و فداکاریِ نسل انقلاب و دفاع مقدس به خوبی در آثار تولیدی هنرمندان ما متجلی است.
با درود به پیشگاه شهدای گرانقدر و امام شهیدان و عرض ارادت به خانواده‌های معزز آنان برخود فرض می‌دانم از حضور فعالانه شرکت کنندگان در دومین جشنواره ملی هنری فانوس صمیمانه قدردانی کنم.

از خداوند متعال برای شما عزیزان و همه دست‌اندرکاران این رویداد ارزشمند بهروزی و شادکامی مسئلت دارم.

سید عباس صالحی

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار