فرمانده سپاه بوشهر تأکید کرد؛

خدمات محرومیت‌زدایی دوران انقلاب اسلامی به خوبی منعکس شوند

سردار «علی رزمجو» گفت: خدمات محرومیت‌زدایی دوران انقلاب اسلامی به خوبی منعکس شوند تا مردم از خدمات ارائه شده آگاه شوند.
کد خبر: ۳۲۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ - 24November 2018

خدمات محرومیت‌زدایی دوران انقلاب اسلامی به خوبی منعکس شودبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر، صبح امروز (شنبه) در جمع فععالان بسیج رسانه استان، اظهار داشت: دشمن در طول ۴۰ سال گذشته اقدامات گسترده‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است.

وی به طراحی دسیسه‌ها و ترفندهای مختلف دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: با حضور به‌موقع مردم در صحنه، همه ترفندهای دشمنان نقش بر آب شده است و در آینده نیز مردم پاسخ دشمنان را خواهند داد.

سردار رزمجو با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه‌ها در خنثی‌کردن نقشه‌های دشمنان، بیان کرد: وقتی که اصول نظام اسلامی در خطر باشد، همه مردم در صحنه حضور می‌یابند.

وی خواستار اطلاع‌رسانی مناسب رسانه‌ها از اقدامات صورت گرفته در دوران انقلاب شد و افزود: رسانه‌ها نسبت به انعکاس اقداماتی که در حوزه محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف صورت گرفته است، تلاش کنند.

سردار رزمجو خواستار تشکیل زنچیره رسانه‌ای برای تشریح عملکرد و خدمات انقلاب اسلامی شد و بیان کرد: ۲ قرارگاه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر فعال است که تاکنون بیش از ۷۸ میلیارد تومان طرح اجرا کرده است، ولی تاکنون به خوبی منعکس نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار