نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مدیریت ادراکی علیه جوانان یکی از پروژه‌های جنگ نرم است

آیت‌الله «غلام علی صفایی بوشهری» گفت: استکبار جهانی روی ناکارآمدی انقلاب برنامه‌ریزی کرده است و به همین دلیل طراحان آن‌ها در مورد جوان‌هایی که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند می‌خواهند مدیریت ادراکی کنند که یکی از پروژه‌های جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۳۲۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ - 24November 2018

جشن پیروزی انقلاب یک حرکت مبارزاتی نرم علیه تهاجم دشمن استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلام‌علی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، صبح امروز (شنبه) در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از توطئه‌های جهان استکبار از دیرباز این بوده است که در فضای بین‌الملل و فضای ملی بحران مدیریت محاسباتی ایجاد کند و این یکی از برنامه‌های جنگ نرم جهان استکبار است.

وی افزود: بسیاری از انقلاب‌هایی که در سطح جهان داریم، طراحان جهان استکبار چنین پروژه‌ای را دنبال می‌کنند تا نظام ادراکی مردم جامعه دچار تردید شود و برای تغییر در تصمیم اقدام کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به این‌که ایجاد روح ناامیدی در بین مردم نسبت به انقلاب‌ها از دیگر اهداف استکبار است، بیان کرد: استکبار روی عنصر ناکارآمدی حرکت‌ها مدیریت ادراکی و ناتوانی یک حرکت انقلابی فوق‌العاده فعالیت می‌کنند و در منظومه اطلاعتی جامعه ایجاد خلل می‌کنند.

وی گفت: استکبار جهانی روی ناکارآمدی انقلاب برنامه‌ریزی کرده است و به همین دلیل طراحان آن‌ها در مورد جوان‌هایی که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند می‌خواهند مدیریت ادراکی کنند که یکی از پروژه‌های جنگ نرم دشمن است.

آیت‌الله صفایی بوشهری ضمن اشاره به این‌که انعکاس خدمات انقلاب نیازمند هماهنگی است و باید نهاد‌های مختلف هماهنگ با هم و در فضای مشخص این کار را انجام دهند و از ظرفیت‌های مردم استفاده کنند، خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفتی که در ایران ایجاد شده و طراحی‌های دانش‌بنیانی که در این محدوده صورت گرفته است، نشان از بزرگی انقلاب است.

وی گفت: در ایران حتی یک روز هم انتخابات به‌خاطر هیچ مسئله‌ای عقب نیافتاده است و مردم‌سالاری دینی و توسعه پیشرفت به‌صورت مستمر ادامه داشت که از نشانه‌های پیروزی انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: دشمن به‌دنبال این است که کار‌های انجام شده را ناشده نشان دهد و کار‌های در حال انجام با افق‌های پیش رو را نفی کند و روح ناامیدی را در مردم ایجاد کند. جشن پیروزی انقلاب یک حرکت مبارزاتی نرم علیه تهاجم حساب‌شده سایبر و ادراکی دشمن است.

وی با بیان این‌که جشن پیروزی انقلاب با مرور کار‌های بزرگ انقلاب برگزار شود و مبارزه ضدادراکی دشمن را باید مدیریت کرد و مطالبی که در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیاز است باید اقدام شود، تاکید کرد: هر انقلابی درصد مختصری از این هجمه‌های دشمن به آن‌ها وارد می‌شد براندازی و شکست صورت می‌گرفت، ولی انقلاب در مقابل همه بحران‌ها قوی‌تر شده و به سربلندی رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار