معاون هماهنگ‌کننده سپاه بوشهر خبر داد؛

برگزاری ۱۰۰۰ برنامه نهضت روشنگری در استان بوشهر

«سهراب انبارکی» از برگزاری ۱۰۰۰ برنامه نهضت روشنگری در استان بوشهر به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: موج دوم و سوم این نهضت نیز در قالب برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 24November 2018

برگزاری 1000 برنامه نهضت روشنگری در استان بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «سهراب انبارکی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، صبح امروز (شنبه) در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای چهلمین سال انقلاب اسلامی در استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: نگاه ما در زمینه بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی تنها یک حرکت تجلیلی نیست و نگاهی روشن‌گرانه نسبت به موضوع داریم و بیان آن‌چه که در دوران ستم‌شاهی انجام شده و آن‌چه که امروز و در آینده با آن مواجه هستیم را در نظر داریم.

انبارکی از برگزاری هزار برنامه نهضت روشنگری در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: موج دوم و سوم این نهضت نیز برگزار می‌شود و برنامه‌های مختلفی در قالب این برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

وی افزود: باید نقشه‌های دشمن را به‌خوبی بدانیم و استراتژی‌های متناسب با آن نقشه‌ها را بشناسیم. دشمن با القای شبهات متنوع می‌خواهد نظام را به فساد سیستمی متهم کند، القا کند که حاکمیت در دست عده‌ای خاص است و طوری وانمود کند که ایران دنبال ماجراجویی است و نهاد‌های مورد نظر رهبری را هدف قرار داده‌اند و بیان کند که انقلاب انتخاب نسل کنونی نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: برای خنثی‌کردن این نقشه‌های دشمنان، باید نقش انقلاب اسلامی در حفظ منابع و منافع کشور و اقتدار و توانمندی انقلاب را بیان کنیم و تشریح کنیم که ریزش‌ها در جمهوری اسلامی هست، ولی رویش‌های انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از آن بوده است.

انبارکی با بیان این‌که دشمن دنبال معرفی سلطنت‌طلبان به‌عنوان ناجی ملت است، ولی باید تشریح کنیم که این افراد جیره‌خوار دشمنان هستند و توان مدیریت خود را ندارند، خاطرنشان کرد: دشمنان دنبال موج‌سواری از مشکلات اقتصادی مردم هستند و باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنیم و توجه کنیم که امنیت ملی و استقلال کشور بر همه زمینه‌ها اولویت دارد.

وی خاطرنشان کرد: معاش و اقتصاد مردم مهم است، ولی در سایه امنیت و استقلال کشور می‌توان برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کرد. تحریم‌های ابتدای انقلاب به مراتب بیشتر از این تحریم‌ها بود و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و توانمندی قرار گرفته است و بنابراین باید این اقدام دشمنان را در قالب نهضت‌های روشن‌گری خنثی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار