مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

بسیجیان بازوی پرتوان ولایت هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: بسیجیان بازوی پرتوان ولایت هستند و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.
کد خبر: ۳۲۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ - 24November 2018

بسیجیان بازوی پرتوان ولایت هستندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در یادواره شهدای کوی صفای تبریز اظهار داشت: باید قدر بسیج و بسیجیان را دانست، چون هر زمان لازم باشد بسیجیان در صحنه حضور می‌یابند و آماده جان فشانی هستند.

جعفری با اشاره به اینکه بسیج یادگار حضرت امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت‌های بسیج در قالب گروه‌های مختلف قابل تحسین است و بدون چشم داشتی این اقدامات را بخوبی انجام می دهند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی تشریح کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار با مشاهده پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌ها و شیطنت‌های متفاوتی را انجام می‌دهند و می‌خواهند نظام را ناکارآمد جلوه دهند ولی باید بدانند که این آرزو را به گور خواهند بود.

این مسئول ضمن قدردانی از حضور پرشور ملت بزرگوار ایران اسلامی در صحنه‌‌های مختلف افزود: ملت ایران، ملتی هستند که همواره پشت سر ولایت حرکت می‌کنند و در پشتیبانی و حمایت از نظام نمونه هستند.

وی با تاکید بر اینکه هرچه داریم از خون شهداء است، عنوان کرد: اگر بخواهیم وظیفه خود را در قبال شهداء انجام دهیم باید به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام پایبند و ادامه دهنده واقعی راه آن عزیزان باشیم.

جعفری با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از نهضت عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، افزود: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با توکل به خداوند متعال و استعانت از ائمه معصومین به رهبری حضرت امام خمینی تاریخ سرافرازی را برای میهن اسلامی رقم زدند و اکنون وظیفه ما است که همواره گوش بفرمان ولایت باشیم.

یادواره شهدای کوی صفای بهار با تجلیل از خانواده های معظم شهدا و بسیجیان نمونه پایگاه مقاومت امام حسین (ع) کوی صفای تبریز پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها