خجسته در گفتگو با دفاع پرس:

برخورد با مفسدان اقتصادی، اعتماد مردم را بازسازی می‌کند

نماینده مجلس شورای اسلامی برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی را مطالبه به حق مردم عنوان کرد و گفت: تلاش در این خصوص می‌تواند اعتماد مردم به دولت را افزایش دهد.
کد خبر: ۳۲۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ - 24November 2018

/امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس،‌ با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی در بازار طلا و اقلام اساسی خانوارها، اظهار داشت: عامل اصلی بروز مشکلات معیشتی مردم اقدامات ضدانسانی افرادی است که به هیچ چیزی جز کسب منافع خود توجهی ندارند.

وی در ادامه با توجه به این نکته که برخورد جدی با مفسدان اقتصادی در دستور کار و از اولیت‌های قوه قضائیه است، افزود: صدور حکم اعدام برای «سلطان سکه» اقدام شایسته‌ای از سوی دستگاه قضا بود و این اتفاق نشانگر این است که قانون با کسی شوخی و تعارف ندارد.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: کسانی همچون «سلطان سکه» و اخلاگران که در آشفتگی بازارهای داخلی کشور نقش موثری داشتند، بدون شک از سوی بالادست حمایت می‌شدند؛ لذا شناسایی دست‌های پشت پرده و برخورد قاطعانه با دانه درشت‌های اقتصادی از مهم‌ترین اقداماتی است که دستگاه قضا به آن پرداخته است.

خجسته با بیان این نکته که برخورد با مفسدان اقتصادی می‌تواند آرامش را به بازارهای داخلی برگرداند، تصریح کرد: متاسفانه در گرانی‌های اخیر، عدم توجه کافی دولت به وضعیت وخیم معیشتی مردم، اعتماد آنها به دولت  را به میزان قابل توجهی کاهش داده است؛‌ لذا برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و تلاش برای ثبات و کاهش قیمت در بازار می‌تواند اعتماد مردم را بازسازی کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها