حسن‌پور در گفتگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

عدم حمایت دولت از پیام رسان‌های داخلی/ سیاست فیلترینگ خطاست

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم حمایت دولت از پیام رسان‌های داخلی گفت: اگر دولت از پیام رسان‌های داخلی حمایت کرده بود امروز شاهد رجوع کاربران به شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام نبودیم.
کد خبر: ۳۲۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 24November 2018

عدم حمایت دولت از پیام رسان‌های داخلی/ سیاست فیلترینگ خطاستشهباز حسن‌پور نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به سیاست دولت مبنی بر فیلترینگ برخی شبکه‌های اجتماعی، اینگونه اقدامات را ناکارآمد عنوان کرد و اظهار داشت: زمانی ما می‌توانیم مردم را از موضوع و یا امکاناتی نهی کنیم که بهتر از آن را در اختیارشان بگذاریم.

وی افزود: دولت می‌بایست قبل از آنکه تصمیم بر فیلتر کردن برنامه‌هایی همچون تلگرام و توییتر داشته باشد، زیرساخت‌های اساسی در جهت حمایت از پیام رسان‌های بومی و داخلی را در نظر و در جهت ارتقای این نوع تولیدات وطنی اهتمام بورزد.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه متاسفانه دولت علاوه بر فیلترینگ تلگرام کمک چندان موثری در جهت بهبود کیفیت پیام رسان‌های داخلی انجام نداد، افزود: کسی منکر استقبال کاربران از پیام رسان‌های داخلی نیست، اما وقتی که به مرور زمان مخاطبان با ضعف‌های موجود در این برنامه‌ها آشنا شدند، کوشیدند تا با بهره‌مندی از فیلترشکن مجدد به تلگرام برگردند که این نشان از ضعف دولت در حمایت از پیام رسان‌های داخلی و تلاش برای جذب کاربران در این برنامه‌هاست.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر با توجه به این نکته که مردم از مسوولان عملگرا بودن را می‌خواهند گفت: اگر در ارتقای کیفیت تولیدات داخلی کوشا بودیم،‌ استفاده ملت از برنامه‌های غیربومی ممکن نبود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار