برگزاری جلسه نقد و بررسی کتب دفاع مقدس در اردبیل

به مناسبت هفته بسیج جلسه شعرخوانی و نقد و بررسی کتب دفاع مقدس در اردبیل برگزار و از نویسندگان این کتاب‌ها تجلیل شد.
کد خبر: ۳۲۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 24November 2018

جلسه نقد و بررسی کتب دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، جلسه شعرخوانی و نقد و بررسی دو عنوان کتاب دفاع مقدس به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و بسیج جامعه زنان استان برگزار شد.

در این جلسه ادبی که به نقد دو کتاب شعر دفاع مقدس با عنوان‌های «لیلا از جزیره مجنون» نوشته «شبنم فرضی‌زاده» و «مریم‌های سرزمین من» نوشته «پری آخته» از تولیدات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اختصاص داشت، «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل از لزوم نگاه جدی به موضوع حضور و نقش بانوان در حوزه دفاع مقدس سخن گفت و تأکید کرد: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در سال‌های اخیر به موضوع نقش بانوان در دفاع مقدس با جدیت برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و برنامه‌‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

واحد ضمن تبریک هفته بسیج، با بیان اینکه حضور بانوان در دفاع مقدس از مصادیق بارز بسیج است، موفقیت در کار فرهنگی در حوزه دفاع مقدس را مستلزم داشتن روحیه بسیجی دانست و بر این امر تأکید کرد.

در ادامه این محفل ادبی، شاعران به قرائت شعر پرداختند و «کاظم نظری‌بقا» از شاعران و اساتید دانشگاه و عضو شورای کارشناسی شعر و ادب اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان به بررسی کتب شعر مورد نظر پرداخت و از نویسندگان این کتاب‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها