یادداشت/ فرشته چترعنبری

بسیج و تداوم انقلاب اسلامی

بسیج نهادی بزرگ و وسیع است که فقط مختص جنگ نیست بلکه در تمام زمان‌ها می‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.
کد خبر: ۳۲۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰ - 25November 2018

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، فرشته چترعنبری، کارشناس ارشد مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: بسیج با تمام اجزای نظام اسلامی درآمیخته است که فقط با انحلال جامعه از آن جدا می شود.

از هر زمان از تاریخ که قومی علیه نظام و ستم ظالمان قیام کردند، می تواند تاریخ تاسیس بسیج باشد. مانند قیام مردم پابرهنه و مستمند صفه علیه اشراف مکه که اموالشان را غارت می‌کردند.

در عصر ما در حوادث قبل و بعد از انقلاب مانند حادثه تحریم تنباکو و قیام مردم در برابر رژیم شاه، ماهیتی بسیجی وجود دارد. بسیج بر روی حکم جهاد استوار است و این جهاد نیز باید طبق اصول دفاعی باشد نه تهاجمی، بسیجیان باید سطح دانش و بینش خود را بالا ببرند و از آن مهم‌تر آگاهی در مورد زمینه‌های سیاسی است. آنها باید حضور به موقع خود در تمام صحنه‌ها، با ایثار و ازخودگذشتگی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

بسیجیان باید راه‌هایی که می‌تواند به انقلاب صدمه بزند را بشناسند و همواره از انقلابی که به زحمت به دست آمده نگهبانی کنند. امروز دشمن از هر راهی و با هر ترفندی که شده سعی در از بین بردن این انقلاب دارد و با رخنه در قلب و فرهنگ جوانان می‌خواهد آنها را از خط انقلاب جدا کند. بسیجیان باید با هوشیاری مراقب این آفات باشند. زیرا آنها به دلیل اینکه از همه نسبت به انقلاب دلسوزترند، بیشترین سهم را در دفع این توطئه دارند.

هسته‌های مردمی ارتش 20 میلیونی بسیج هم اکنون در هسته‌های مردمی حزب الله، بسیج حشد الشعبی، که مقاومت اسلامی ضدتروریسم تکفیری و جنگ‌های نیابتی و تحمیلی مثلث شیطانی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در منطقه از جمله لبنان، عراق، سوریه و یمن را در معرض قضاوت و بازخوانی قرار می دهد؛ که این همان شعار (مامی توانیم) و بسیج پیشتاز ملت در این عرصه خواهد توانست حربه و حیله دشمن را ناکارآمد و ابتر سازد؛ ان شاالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار