سرپرست معاونت سیاسی امنیتی خراسان جنوبی:

خالی از سکنه نشدن روستاهای مرزی دغدغه بزرگ ما است

«محمدرضا حسنی مقدم» گفت: بحث ماندگاری جمعیت و خالی از سکنه نشدن روستاهای مرزی دغدغه بزرگی برای ما است و یکی از بحث هایی که در برخورد با این مشکل خیلی موثر بود، تشکیل بسیج سازندگی بوده است که هنوز هم اثرگذار و کارآمد است.
کد خبر: ۳۲۰۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ - 24November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمدرضا حسنی مقدم» سرپرست معاونت سیاسی امنیتی خراسان جنوبی امروز در همایش شکوه هجرت اظهار داشت: از مشکلاتی که ما امروز داریم و شاید معضلی باشد مسئله مسئولیت سازی است که کمتر در حوزه های مختلف به آن پرداخته ایم.

وی افزود: اینکه در روستاها و مناطق مرزی و در عرصه های مختلف فعالیت های عمرانی و فرهنگی می شود حاکی از این است که بسیج سازندگی بخش های مختلف روستا و شهر را وادار به فعالیت کرده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی خراسان جنوبی تصریح کرد: همان نیرویی که در روستا وجود دارد را بسیج سازندگی فعال کرده و پای کار آورده است که خیلی ارزشمند است.

حسنی مقدم با اشاره به اینکه اگرچه شاید خیلی از پروژه ها را می توانستند مدیریت کنند اما وقتی نگاه می کنیم در خیلی از جاها می بینیم که به همچین استارتی نیاز داریم، عنوان کرد: وقتی در خراسان جنوبی قریب به 500 روستا داریم که با تانکر آبرسانی می شود مشخص است که چه مشکلات زیادی در استان وجود دارد.

وی مطرح کرد: بحث ماندگاری جمعیت و خالی از سکنه نشدن روستاهای مرزی دغدغه بزرگی برای ما است و یکی از بحث هایی که در برخورد با این مشکل خیلی موثر بود، تشکیل بسیج سازندگی بوده است که هنوز هم اثرگذار و کارآمد است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی خراسان جنوبی اظهار داشت: جهادگران بی نام و نشان به فعالیت می پردازند و باید قدردان زحمات این افراد باشیم.

حسنی مقدم با بیان اینکه در موضوعات مختلف اعم از پزشکی، عمرانی، فرهنگی و ... کارهای بزرگی شده است، خاطرنشان کرد: قول می دهم هرآنچه که در اختیار دستگاه های دولتی است و انتظار می رود انجام بدهند برای افزایش و بسط این خدمات در راستای اقتصاد مقاومتی فعال شوند.

وی گفت: در زمانی که جنگ اقتصادی است و بیشتر از هر زمانی به آنها نیاز داریم، بیش از آنچه که در گذشته کار کرده ایم باید کار و فعالیت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار