مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

همایش «تجلیل از مادران چشم‌انتظار» در بوشهر برگزار می‌شود / نمایش ۸۳ هزار اثر از ایثارگران و شهدا

حجت‌الاسلام «ابراهیم نشکری» گفت: همایش «تجلیل از مادران چشم‌انتظار» نیز از دیگر برنامه‌هایی است در ایام فاطمیه برگزار و در آن از مادران ۱۰۰ شهید جاویدالاثر تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۳۲۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ - 24November 2018

تجلیل از مادران چشم‌انتظار/  83 هزار اثر از ایثارگران و شهدای استان بوشهر جمع‌آوری شدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، صبح امروز (شنبه) در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از جمله پیشنهاد‌های ما در استان بوشهر تدوین یک بسته فرهنگی با عنوان «چهل سال ایثار و پایداری» است.

وی افزود: چند برنامه مهم در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب و خدمات بنیاد شهید داریم؛ یکی از برنامه‌ها اختصاص برنامه رادیو ایثار و شهادت است که این برنامه از زبان ایثارگران در برنامه رادیویی از ۱۲ بهمن‌ماه تا ۲۲ اسفندماه اجرا می‌شود.

تشکری خاطرنشان کرد: بیان خاطرات ایثارگران توسط گروه «پیام‌آوران ایثار» که آموزش دیده‌اند، از دیگر برنامه‌هاست که در سطح مدارس استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما همایش «نخل‌های استوار» است و دوست داریم در فاصله زمانی دهه فجر تا ۲۲ اسفند انجام دهیم که این برنامه با حضور والدین و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود.

تشکری بیان کرد: نمایشگاه فرهنگی با عنوان «ما مانده و می‌مانیم» یکی دیگر از برنامه‌ها در سطح استان است که آثار فرهنگی و هنری از جمله فیلم و کتاب و دیگر آثار در قالب این نمایشگاه در معرض دید قرار می‌گیرد و ۸۳ هزار اثر از ایثارگران و شهدا در استان داریم که در قالب نمایشگاه ارائه می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: همایش «تجلیل از مادران چشم‌انتظار» نیز از دیگر برنامه‌هایی است در ایام فاطمیه برگزار و در آن از مادران ۱۰۰ شهید جاویدالاثر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها