نوری المالکی در کنفرانس وحدت اسلامی:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده خطر بزرگی است

نخست وزیر پیشین عراق گفت: آنچه امروز شاهدیم این است که برخی کشور‌ها به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند که این موضوع نشان دهنده خطر بزرگی است.
کد خبر: ۳۲۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ - 24November 2018

تروريسم صهيونيستی عامل مشكلات در عراق، سوريه، يمن، فلسطين و لبنان است/ عادی سازی رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده خطر بزرگی ساتبه گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، «نوری المالکی» نخست وزیر پیشین عراق در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی با بیان اینکه باید در کنار هم تلاش کنیم تا در مسیر الهی باشیم، اظهار داشت:  امروز مهم‌ترین مسئله امت اسلامی فلسطین است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: آنچه امروز شاهدیم این است که برخی کشور‌ها به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند که نشان دهنده خطر بزرگی است. استعمار غربی تلاش می‌کرد موجودیتی دیگر در جهان اسلام ایجاد کند، برای اینکه مسلمانان را در محاصره قرار دهد.

نخست وزیر پیشین عراق با اشاره به اینکه اكنون شاهد مشكلاتی در كشورهایی مانند عراق، سوريه، يمن، فلسطين و لبنان هستيم كه عامل اصلی آن تروريسم صهيونيستی است، گفت: چیزی که ما به دنبال آن هستیم، مقاومت است، در حالی که محور سلطه وارد جهان اسلام شده و شهرک سازی می‌کند. تروریست و سلطه به دنبال از بین بردن مقاومت هستند.

وی در پایان تصریح کرد: شاهد آن هستیم که اسرائیل و هم پیمانانش به جمهوری اسلامی ایران کینه می‌ورزند، زیرا ایران مانع رسیدن آن‌ها به اهدافشان شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار