مدیر كل بنیاد شهید مازندران تأکید کرد؛

ضرورت خدمت رسانی به جامعه ایثارگری با روحیه بسیجی

مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: فرهنگ بسیج و روحیه بسیجی باید در بنیاد جلوه گری كند و این روحیه در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری به منصه ظهور برسد.
کد خبر: ۳۲۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ - 24November 2018

به گزارش دفاع پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در مراسم تجلیل از كاركنان بسیجی این سازمان با تبریك میلاد مسعود پیامبر خوبی ها و مهربانی ها حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بسیجی اظهار داشت: هفته بسیج یادآور رشادت ها، مجاهدت ها و فداكاری كسانی است كه در حماسه ای به یاد ماندنی و بی نظیر دوران هشت سال دفاع مقدس، نقش آفرینی كردند و تمام وجود و هستی خود را برای جاودان ماندن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا كردند.

وی افزود: فرهنگ بسیج و روحیه بسیجی باید در بنیاد جلوه گری كند و این روحیه در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری به منصه ظهور برسد.

مدیر كل بنیاد شهید مازندران اظهار داشت: كاركنان بنیاد باید صفات و اخلاق بسیجی داشته باشند و با اخلاص عمل بر ایثارگران خدمت كنند.

مظلومی گفت: بسیجیان افتخار كشور و مایه سربلندی هستند و این را در دوران هشت سال دفاع مقدس به اثبات رساندند.

مدیر كل بنیاد مازندران تصریح كرد: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا با شهدا تجدید میثاق كنیم و یادشان را برای همیشه زنده و جاودانه نگه داریم.

در پایان این مراسم، از تعداد 10 بسیجی بنیاد شهید استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار