تحرکات مشکوک در عربستان و گسیل نیروهای ویژه به ریاض

افشاگر معروف سعودی در جدیدترین توئیت خود از تحرکات مشکوک دیشب در ریاض خبر داد و نوشت که تمام نیروهای امنیتی عربستان فراخوانده شده‌اند.
کد خبر: ۳۲۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ - 24November 2018

تحرکات مشکوک در عربستان و گسیل نیروهای ویژه به ریاضبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «مجتهد» افشاگر سعودی در تازه‌ترین مطلب خود نوشت که تعداد قابل توجهی از عناصر گارد پادشاهی عربستان از شهر جده و الدمام احضار شده و به شهر ریاض انتقال پیدا کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، 20 جیب نظامی مجهز به توپ 50 میلی‌متری و دوربین‌های دید در شب و اشعه مادون قرمز در مسیر بین کاخ پادشاهی تا فرودگاه گسترده شدند.

همچنین تعداد قابل توجهی از عناصر امنیتی همراه محمدبن سلمان از فرودگاه بازگردانده شدند و به آنها گفته شد که باید برای حفاظت از پادشاه و دفتر پادشاهی در کشور باقی بمانند. به آنها اعلام شد که برای حمایت از ولیعهد عربستان به صورت 100 درصد از شرکت‌های بین‌المللی مرتبط با دفتر ولیعهد استفاده خواهد شد.

تمام این اتفاقات در نیمه‌های شب رخ داد و تعداد زیادی از عناصر امنیتی نیز از منازل خود به دفتر پادشاهی احضار شدند. علاوه بر این‌ها تحرکات امنیتی و تردد خودروهای زرهی در اطراف کاخ پادشاهی مشاهده می‌شد.

این فعال منتقد سعودی می‌نویسد که از انگیزه این اقدامات اطلاع دقیقی در دست نیست.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار