دفع یورش سنگین نظامیان سعودی‌ها در نجران از سوی یمنی‌ها

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو یورش سنگین نظامیان سعودی در جبهه نجران را دفع کردند و تلفات و خسارات سنگینی به دشمن سعودی وارد کردند.
کد خبر: ۳۲۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ - 24November 2018

دفع یورش سنگین نظامیان سعودی‌ها در نجران از سوی یمنی‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضمن دفع دو یورش گسترده ارتش عربستان به قباله نجران، شماری از نظامیان سعودی را به هلاکت رساندند و برخی دیگر را زخمی کردند.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی دو یورش گسترده مزدوران را که با پوشش هوایی سعودی‌ها به منطقه الصوح در قباله نجران همراه بود، دفع کردند. درگیری‌ها از صبح جمعه تا پایان شب ادامه داشت.

این منبع یمنی بیان کرد: در جریان دفع این یورش شماری زیادی از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند و با وجود حمایت گسترده هوایی، نتوانستند که اندکی پیشروی داشته باشند.

از سوی دیگر شب گذشته ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سه موشک زلزال ۱ به مواضع مزدوران در جبهه جیزان شلیک کردند و این همزمان با حملات توپخانه‌ای به مواضع سعودی‌ها بود.

این موشک‌ها به مرکز الدود در جبهه جیزان شلیک شد. توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز مرکز تجمع نظامیان سعودی را در شرق جحفان در جیزان هدف قرار دادند.

از سوی دیگر حملات موشکی و توپخانه‌ای سعودی‌ها به مناطق مسکونی در صعده امروز هم ادامه یافت.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی-آمریکایی جنوب منطقه الجراحی در استان الحدیده را هم دو بار هدف حملات ددمنشانه خود قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها