دومین سالگرد شهدای حله در اهواز برگزار می شود

اولین یادواره شهدای اربعین حسینی(حله) همزمان با دومین سالگرد آنها باحضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ - 24November 2018

به گزارش دفاع پرس از اهواز، اولین یادواره شهدای اربعین حسینی(حله) همزمان با دومین سالگرد آنها باحضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در اهواز برگزار می‌شود.

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اربعین حسینی یا حله در اهواز برگزار می‌شود جمعی از خانواده‌‎ها، دوستان و نزدیکان این شهدا همراه با مردم ولایتمدار اهواز حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام سید«حسین مؤمنی»، از اساتید حوزه علمیه به عنوان سخنران نخستین یادواره شهدای اربعین حسینی(ع) به سخنرانی می‌پردازند و«مصطفی صابر خراسانی» و «مسعود پیرایش» نیز به ترتیب به شعر خوانی و مرثیه سرایی خواهند پرداخت.

اولین یادواره شهدای اربعین حسینی(حله) همزمان با دومین سالگرد آنها در تاریخ پنج‌شنبه 8 آذرماه ساعت 18 در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوزی برگزار می‌شود.

خاطر نشان می شود؛ در حادثه تروریستی حله که در تاریخ 5 آذر ماه سال 1395 برای زائران اربعین حسینی رخ داد، بیش از 80 نفر از زائران حسینی، شهید و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند. بیشتر این شهدا از زائران استان خوزستان بودند. این شهدای عزیز از اهواز، دارخوین، حمیدیه، کارون، شوش دانیال، شادگان، دشت‌آزادگان و دزفول بودند که پیکر مطهرشان در چند مرحله شناسایی و سپس در آئین های باشکوهی به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها