بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج؛

لزوم نهاینه‌سازی تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه امروز احساس می‌شود

در بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس آمده است: امروز در مواجه با تهاجم اقتصادی استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگری ضرورت تقویت و نهادینه‌سازی تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه احساس می شود.
کد خبر: ۳۲۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ - 24November 2018

امروزه لزوم نهاینه‌سازی تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه احساس می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن تبریک میلاد مبارک ختمی مرتبت؛ حضرت رسول اکرم (صلوات الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (علیه السلام) در بیانیه‌‌‌ای هفته بسیج را گرامی داشت و اعلام کرد: بسیج میعادگاه زنان و مردان این مرز و بوم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است و امروز در مواجه با تهاجم اقتصادی استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگری ضرورت تقویت و نهادینه‌سازی تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه احساس می شود.

در این بیانیه آمده است؛ صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه 1358، یکی از نقاط عطف انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است و تنها راه تحقق اهداف غایی آن، مسلمانی و پیروی دقیق و بصیرانه از اصول اسلام ناب محمدی است. هفته بسیج، یادمان استقامت در دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و پاسداری از خون شیرزنان و دلاور مردانی است که جان خویش را در مکتب بسیج و مجاهدت، خالصانه فدا نمودند.

این بیانیه می افزاید: فرهنگ و تفکر بسیجی امروزه منجر به تغییر معادلات و موازنه نبرد به نفع جبهه ضد صهیونیستی و مقاومت ضد تروریسم شده است، بنابراین باید برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیج، ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: کارکردها و پیامدهای وجودی بسیج در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی، این نهاد مردمی را پیشتاز جریان‌سازی‌های دفاع از انقلاب قرار داده است که با بصیرت در زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی و حضور به هنگام و به اندازه در صحنه‌های نیاز کشور توانسته، فلسفه و نقش خود را در زمره ضروریات انقلاب تحکیم بخشد.

سازمان نشر آثارو ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن بسیجی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان ولایت مدار تبریک می گوید و امیدوار است، با تأسی کامل به سیره و سنّت پیامبر اعظم(ص) هر چه زودتر ریشة درخت بدثمرِ بی‌عدالتی خشکانده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار