اميرسرتيپ بنی طرفی خبر داد؛

صادرات هواپیمای ساخت ایران در آینده‌ای نزدیک

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیرو‌های مسلح در دهمین نمایشگاه صنعت هوایی در کیش از صادرات هواپیما‌های صد در صد ایرانی به خارج از کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ - 25November 2018

/به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امير سرتيپ ستاد عبدالکريم بنی طرفی، مدير عامل سازمان صنايع هوايی نيروهای مسلح در آستانه برگزاری نهمین نمایشگاه هوایی کیش که از 5 تا 8 آذر برگزار خواهد شد ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: برای صادرات آن دسته از تجهيزات و محصولاتی كه مجوز صادرات آن را داريم به کشورهای طرف قرارداد، اقدام کرده ایم.

وی افزود: در نمايشگاه هوايی كيش خدمات و تجهیزات ارائه شده به ایرلاین های داخلی نیز معرفی خواهد شد.

معاون وزير دفاع هدف از برگزاری نمايشگاه ارائه دستاوردها و ايجاد امكان همكاری بين كشورهای خارجی با شركت ها داخل كشور عنوان کرد.

مديرعامل سازمان صنايع هوايی نيروهای مسلح با اشاره به حضور طرف های خارجی در نمایشگاه صنایع هوایی کشور گفت: شرکتهایی از كشور چين، روسيه، اندونزی، پاكستان و آذربايجان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد و برنامه های مشترک پروازی را به نمایش خواهند گذاشت.

معاون وزیر دفاع با اشاره به ثبت قراردادهایی با سه کشور چین، روسیه و اندونزی درخصوص صادرات تجهیزات صنایع هوایی گفت: ان شاء الله در نمايشگاه دهم ما اولين سفارشات برای هواپيمای آموزشیمان را از كشورهای خارجی خواهيم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار