سرهنگ رحمانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

راه‌های اصلی در مناطق زلزله‌زده باز است/ بارش باران و برف در 13 استان کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه گفت: راه‌های اصلی در مناطق زلزله‌زده باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.
کد خبر: ۳۲۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ - 26November 2018

راه‌های اصلی در مناطق زلزله‌زده باز است/ بارش باران و برف در 13 استان کشورسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه اظهار داشت: راه‌های اصلی و مواصلاتی در قصر شیرین، گیلانغرب، ثلاث‌باباجانی و سرپل‌ذهاب باز است و هیچ‌گونه مشکلی برای تردد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بارش باران را شاهد بودیم، گفت: سطح راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است و رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

سرهنگ رحمانی افزود: طبق گزارش‌های دریافتی در حاضر حاضر در برخی از محور‌های استان‌های کرمانشاه، تهران، خراسان شمالی، فارس، قزوین، قم، مرکزی،‌ هرمزگان، کردستان، گیلان، کرمان، زنجان و مازندران بارش باران و برف را شاهد هستیم.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور بیان کرد: در حاضر حاضر در استان‌های اردبیل، قزوین، مازندران و خوزستان مه‌گرفتگی وجود دارد و رانندگان باید در رانندگی احتیاط لازم را داشته باشند.

وی گفت: طبق گزارش‌های دریافتی، ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران محدوده‌ ساسانی-پایانه کلانتری، پل کلاک و گرمدره و محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس نیمه‌سنگین است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار