فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

تلاش بسیج برای آسایش ملت ایران است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج و سپاه آماده مقابله با هر گونه تحریم و تهدید دشمن است و با پیروی از ولایت فقیه با هر گونه تهدید مقابله می‌کند و برای آسایش ملت ایران تلاش می‌کند.
کد خبر: ۳۲۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ - 26November 2018

بسیج و سپاه آماده مقابله با هر گونه تحریم و تهدید دشمن است/تلاش بسیج برای آسایش ملت ایرانبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج در اجتماع بزرگ بسیجیان در سالن شهید آسمانی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان و استکبار جهانی سرمایه‌گذاری زیادی برای ایجاد جنگ روانی در کشورمان کرده‌اند که با بصیرت و هوشیاری مقام معظم رهبری و وحدت و یکپارچگی ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان به یاس تبدیل می‌شود.

وی عنوان کرد: امروزه دشمنان در فضاهای مجازی و شبکه‌های مختلف درصدد ایجاد جنگ روانی هستند تا مردم را ناامید کنند که بی‌شک به این اهداف شوم خود دست نخواهد یافت چرا که هوشیاری و آگاهی ملت ایران زمینه‌ساز این موضوع مهم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهدای مدافع حرم بیان داشت: عزت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده و ما با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.

بابازاده عنوان کرد: بسیج و سپاه آماده مقابله با هر گونه تحریم و تهدید دشمن است و با پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری با هر گونه تهدید مقابله می‌کند و هیچ کس نمی‌تواند نگاه چپ به کشورمان بکند چرا که با اقتدار نیروهای مسلح و بسیج ضربه محکمی خواهد خورد.

وی اضافه کرد: بسیج با تمام قوا در راستای رسیدن به آسایش و ملت ایران تلاش می‌کند و همیشه یار و یاور ملت ایران بوده و در مقابل هر توطئه‌ای تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا دشمنان هیچ غلطی نتوانند بکنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: امروزه بسیجیان با حضور باشکوه خود عزت و اقتدار خود را به ملت ایران نشان دادند و آمدند بگویند بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشگام هستند.

بابازاده تصریح کرد: بسیج امروز با جان و دل از دستاوردهای ملت ایران دفاع می‌کند چرا که برای این انقلاب خون‌های ارزشمندی داده شده و مهم‌ترین رسالت ما ادامه راه شهدای والامقام است.

وی ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد ضربه به نظام هستند که در این زمینه با اقتدار نیروهای مسلح و درایت‌های مقام معظم رهبری دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

بابازاده پیام بزرگ بسیجیان را اقتدار و عظمت شکوه، وحدت و پیشرفت ملت ایران برشمرد و متذکر شد: بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله کمک به محرومان عمران و آبادانی و عرصه‌های ورزشی و ملی پیشگام بوده و یار و یاور ملت ایران است.

این مسئول در پایان بیان داشت: امروز عظمت و اقتدار ملت ایران به دنیا ثابت شد و دنیا روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار