فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان:

بیش از یک سوم جمعیت کردستان بسیجی هستند/ حضور بسیج در توسعه همه‌جانبه و رفع محرومیت‌ها

سردار «محمدحسین رجبی» با بیان این‌که بیش از یک سوم جمعیت حال حاضر استان کردستان بسیجی هستند، گفت: در تراز انقلاب و برای اثبات کارآمدی نظام، در کنار مسئولان در راستای توسعه همه جانبه استان و رفع محرومیت‌های آن حرکت می‌کنیم.
کد خبر: ۳۲۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ - 26November 2018

حضور بسیجیان در پیشامدهای مختلف توطئه دشمنان نظام راخنثی کرده استبه گزارش دفاع پرس از کردستان، سردار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان، صبح امروز (دوشنبه) در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان «سنندج» که به‌مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: نظام اسلامی ایران ۴۰ سال است که از اسلام، آرمان‌های انقلاب و دین اسلام، محرومان و همه کسانی که در راستای احقاق حق خود فریاد آزادی را سر دادند و برای در دست گرفتن سرنوشت خود تلاش کردند، دفاع کرده است.

وی افزود: در طول این سال‌ها از وجود پربرکت بسیجیان، توانسته‌ایم همواره در راستای شکست توطئه‌های مختلف دشمنان نظام استفاده کنیم و در طول دوران دفاع مقدس نیز تشکیل بسیج مردمی یکی از عنصر‌های پیش‌برنده ما در مقابل دشمنان بود.

فرمانده سپاه استان کردستان ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که رزمندگان با روحیه بسیجی خود و با اتکا به توانمندی‌های خودشان و همچنین رشادت و شجاعت، در برابر رژیم بعث عراق پیروز شدند.

رجبی یادآور شد: در حال حاضر نیز در شرایط جنگی هستیم، اما جنگ اقتصادی است و یقیناً در چنین فضایی هم باید مجاهدت کرد و با توکل به خدا و رونق‌بخشی به اقتصاد مقاومتی، در مقابل تحریم‌های آمریکا ایستادگی و مقاومت کرد.

وی در ادامه سخنان خود به نقش مردم بسیجی استان کردستان در طول دوران دفاع مقدس و دوران پس از آن اشاره و بیان کرد: در این استان نیز پیشمرگان کُرد همچون بسیجیان در دفاع از مرز‌های خود در کنار نظام قرار گرفتند و امروز نیز در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب هرجا که لازم باشد حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده سپاه استان کردستان گفت: بیش از یک سوم جمعیت حال حاضر استان کردستان بسیجی هستند، اما همه می‌دانند کسانی که دل‌شان با انقلاب است و در راه سازندگی این استان در حال قدم برداشتن هستند، نیز بسیجی هستند.

سردار رجبی اظهار داشت: ما نیز به‌عنوان خادمان این مردم اعلام آمادگی می‌کنیم که در تراز انقلاب و برای اثبات کارآمدی نظام، در کنار مسئولان در راستای توسعه همه جانبه استان و رفع محرومیت‌های آن حرکت می‌کنیم.

وی افزود: در طول دوران ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، بسیجیان همواره برای ارتقا و حفظ امنیت پایدار در کردستان تلاش کرده‌اند و چه بسا در حال حاضر بسیجیانی داریم که مسلح شده‌اند و در کنار نیرو‌های نظامی و انتظامی در پایگاه‌های مرزی استان برای دفاع از کیان منطقه تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه استان کردستان یادآور شد: همچنین در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، کرامت، پزشکی و درمانی و دیگر طرح‌های سپاه، همواره بسیجیان آماده خدمت در این عرصه‌ها بوده‌ و هستند.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم، از تعدادی از خانواده‌های شهدا و همچنین بسیجیان فعال شهرستان سنندج تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار