استاندار کردستان:

شاهد اتفاقات مثبتی در توسعه اقتصادی کردستان خواهیم بود

«بهمن مرادنیا» گفت: در چند سال گذشته در بحث راه آهن، راه‌ها و سرمایه‌گذاری کار‌های خوبی صورت گرفته است و در حال راه‌اندازی چندین طرح اقتصادی در زمینه پتروشیمی، فولاد و صنایع دیگر هستیم که در آینده نزدیک اتفاقات مثبتی در این زمینه رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۳۲۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ - 26November 2018

دشمنان از نام بسیج هراس دارند/تزریق روحیه امیدواری رسالت مسئولانبه گزارش دفاع پرس از کردستان، «بهمن مرادنیا» استاندار کردستان، صبح امروز (دوشنبه) در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج که به‌مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: بسیج موج خروشانی از همه توده‌های مردم است، مردمی که انقلاب کردند، سازندگی کردند و پس از جنگ نیز در راستای رفع محرومیت‌ها همواره در کنار مسئولان تلاش کرده‌اند.

وی با بیان این‌که انقلاب متعلق به همه مردم است، افزود: گستره بسیج مربوط به همه آحاد ملت است و متعلق به قشر خاصی نیست و هر کسی که برای این ملت، این نظام و این کشور تلاش می‌کند، بسیجی است و ما نیز به بسیجی بودن و وجود بسیج افتخار می‌کنیم.

استاندار کردستان ادامه داد: بسیج روزی که تاسیس شد در صحنه دفاع مقدس مردانه ایستاد و از این مملکت دفاع کرد و امروز نیز در صحنه رفع محرومیت‌ها در کنار دولت در حال خدمتگذاری و تلاش است.

مرادنیا یادآور شد: دشمنان نظام در طول دوران بعد از انقلاب همواره سعی داشته‌اند که مردم و مسئولان را در مقابل یکدیگر قرار دهند و بذر ناامیدی و یأس را در قلب ملت بکارند، اما رسالت ما تزریق روحیه امیدواری و امید در جامعه است.

وی بیان کرد: آمریکا و رسانه‌های خارجی وابسته به آن‌ها، می‌خواهند که خدمات نظام را به مردم خدشه‌دار کنند؛ لذا نقش موثر بسیجیان در جامعه می‌تواند اهداف دشمن را همچون بسیاری دیگر از توطئه‌های آنان نقش برآب کند.

استاندار کردستان گفت: امروز وظیفه و رسالت بسیجیان نسبت به دوران دفاع مقدس بسیار حساس‌تر است؛ چرا که در زمان جنگ دشمن در مقابل ما قرار گرفته بود و می‌جنگید، اما امروز با قرار گرفتن در فضای مجازی و رسانه‌ها، سعی دارد خدمات مسئولان انقلاب را به مردم خدشه‌دار کند.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات انقلاب در استان کردستان اشاره کرد و افزود: در کار‌های زیربنایی و زیرساختی اقدامات بسیار خوبی در طول دوران بعد از انقلاب در این استان شکل گرفته و ما نیز سعی داریم در زمینه توسعه اقتصادی کردستان گام‌های موثری برداریم.

وی اظهار داشت: در چند سال گذشته در بحث راه آهن، راه‌ها و سرمایه‌گذاری کار‌های خوبی صورت گرفته است و در حال راه‌اندازی چندین طرح اقتصادی در زمینه پتروشیمی، فولاد و صنایع دیگر هستیم که در آینده نزدیک اتفاقات مثبتی در این زمینه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار