مدیر حفظ آثار دفاع مقدس استان کردستان:

فرهنگ بسیجی امروز منجر به تغییر معادلات در کشورهای منطقه شده است

سردار «مراد حسنی» گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی امروز فراتر از مرز‌های جغرافیایی کشورمان در قالب مقاومت اسلامی منطقه تبلور پیدا کرده است و منجر به تغییر معادلات و موازنه نبرد در جنگ‌های نیابتی استکبار جهانی در کشور‌های مقاومت شده است.
کد خبر: ۳۲۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ - 26November 2018

بسیج معجزه انقلاب اسلامی استسردار «مراد حسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در سنندج، اظهار داشت: پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌نگری و دوراندیشانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بوده که بر تارک آن نام بسیج و بسیجی درخشنده و الهام‌بخش است.

وی گفت: تشکیل بسیج مستضعفین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد اقتدار، مقاومت و بصیرت ملی همواره در مقاطع حساس و سخت با همیاری و اتحاد مردمی، توطئه‌های فراروی ایران اسلامی را خنثی و در عرصه‌های مختلف، گام‌های راهبردی، تعیین‌کننده و اثرگذاری در حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته است.

سردار حسنی تصریح کرد: به یاری خدا، فرهنگ و تفکر بسیجی امروز فراتر از مرز‌های جغرافیایی کشورمان در قالب مقاومت اسلامی منطقه تبلور پیدا کرده است و منجر به تغییر معادلات و موازنه نبرد در جنگ‌های نیابتی استکبار جهانی در کشور‌های مقاومت از جمله لبنان، عراق، سوریه و یمن شده و دستاورد‌های سترگی را برای ارتش و نیرو‌های مردمی آن کشور‌ها فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی مردم سلحشور و با بصیرت ایران اسلامی است و این تفکر در جغرافیای مقاومت اسلامی و ضداستکباری منطقه با الهام‌گیری از مقاومت و پایدار ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس نتیجه‌بخش بوده و اکنون آرمان بلند حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر بسیج جهانی اسلام بیش از پیش به واقعیت غیرقابل انکار تبدیل شده است.

وی یادآور شد: جوانان امروز در برابر تهاجم‌های احتمالی دشمن بیش از جوانان نسل دفاع مقدس آماده جانفشانی در راه نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار