حجت‌الاسلام لارگانی در گفتگو با دفاع پرس خبر داد؛

خانه ملت میزبان رئیس بانک مرکزی/ مسئولان مشکلات معیشتی را به تحریم‌های آمریکا پیوند نزنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه اعضای کمیسیون متبوعش با عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی به منظور تدبیراندیشی در خصوص کاهش مشکلات معیشتی مردم خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ - 26November 2018

برگزاری جلسه کمیسیون اقتصادی با حضور رئیس بانک مرکزیحجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی  مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تلاش همه‌جانبه مسوولان در خصوص کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم را امری مهم عنوان کرد و اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت و بانک مرکزی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور اقداماتی را انجام دادند اما نباید تنها به این موضوع بسنده کرد.

وی افزود: تا زمانی‌ که مردم کاهش مشکلات معیشتی‌شان را احساس نکرده‌اند باید تلاش‌ها در این زمینه ادامه داشته باشد.

اینن ماینده مجلس در ادامه با توجه به این نکته که برخی مسوولان از تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور کوتاهی کرده و تمام گرفتاری‌ها را به تحریم‌های آمریکایی‌ها پیوند می‌زنند، افزود: برخی مسوولان با ناکارآمدی و منفعت‌طلبی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی همسو با سیاست های ضد ایرانی آمریکایی‌ها در جهت تضعیف توان اقتصادی کشور قدم بر می‌دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خدمت‌رسانی به مردم را از بزرگترین آرمان‌های امام راحل عنوان کرد و گفت: یادگاران دوران دفاع مقدس که امروز در پست‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند باید با کوشیدن در جهت کم شدن دغدغه‌های معیشتی مردم، ادامه دهنده راه شهدا باشند؛ لذا شهدای ما برای زندگی آرام، سرشار از امنیت و فارغ از دغدغه مردم از جان خویش نیز گذشتند.

وی همچنین از برگزاری جلسه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در هفته جاری خبر داد و گفت: ارائه گزارش‌های بانک مرکزی در خصوص برنامه‌های انجام شده در خصوص کم شدن مشکلات اقتصادی و ثبات قیمت در بازارهای داخلی و تدبیراندیشی در خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم از محورهای این جلسه خواهد بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها