فرمانده قرارگاه «نجف اشرف» نزسا:

انقلاب اسلامی ایران با اقتدار ۴۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد

سردار «محمد نظر عظیمی» گفت: امروز مفتخریم که نظام جمهوری اسلامی با افتخار و اقتدار، ۴۰ سالگی انقلاب را با همه ناجوانمردی‌ها و توطئه‌هایی که علیه کشور ما بوده است، جشن می‌گیرد.
کد خبر: ۳۲۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ - 26November 2018

اقتدار و فرهنگ بسیجی ابهت استکبار جهانی را شکست دادبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «محمد نظر عظیمی» فرمانده قرارگاه «نجف اشرف» نزسا، امروز (دوشنبه) در اجتماع عظیم بسیجیان کرمانشاه، اظهار داشت: آن‌چه باید در این مناسبت‌ها یادآوری شود پایمردی، ایستادگی، بصیرت و فداکاری ملت قهرمان در قالب بسیج و فرهنگ بسیجی در مقابله با استکبار جهانی است.

وی افزود: امام خمینی (ره) با نگاه الهی و جهان‌بینی توحیدی، بسیج را برای مقابله با توطئه‌های دشمن بنیان گذاشتند و تا به امروز در همه عرصه‌ها شاهد موفقیت‌های این نهاد بوده و هستیم.

فرمانده قرارگاه «نجف اشرف» نزسا گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز با توطئه‌های مختلف قصد براندازی انقلاب را داشت و به طور یقین اگر سازوکار بسیج و پایداری و بصیرت ملت قهرمان نبود، یکی از آن توطئه‌ها برای براندازی انقلاب کفایت می‌کرد.

وی توطئه‌های قومی و قبیله‌ای، کودتا‌ها و جنگ تحمیلی را از جمله اقدامات شوم دشمن برای سقوط نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: با حضور آگاهانه مبتنی بر باور‌های دینی بسیجیان، همه توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی و پوزه دشمن به خاک مالیده شد.

سردار عظیمی ادامه داد: امروز کشور ما پرچم‌دار مقابله با کفر و استکبار در تمام دنیاست و همه کشور‌های اسلامی از فداکاری و پایمردی بسیجیان الگو می‌گیرند.

وی یادآور شد: امروز ابهت استکبار جهانی به دست پراقتدار بسیج و با تکیه بر فرهنگ بسیجی شکسته شد.

فرمانده قرارگاه «نجف اشرف» نزسا خاطرنشان کرد: کسانی که در گذشته و حتی در کشور‌های دیگر با سفرای خود نظام آن کشور را عوض می‌کردند، سال‌هاست که در مقابل کشور ما اقدامات جنایتکارانه آن‌ها ناموفق بوده است و چیزی جز فرهنگ بسیجی و ازخودگذشتگی ملت ما، این پیروزی‌ها را رقم نزد.

وی تصریح کرد: امروز مفتخریم که نظام جمهوری اسلامی با افتخار و اقتدار، ۴۰ سالگی انقلاب را با همه ناجوانمردی‌ها و توطئه‌هایی که علیه کشور ما بوده است، جشن می‌گیرد.

سردار عظیمی ابراز داشت: مقابله با استکبار کار ساده‌ای نیست با این‌که آمریکا و اسرائیل برای مقابله با ایران همه امکانات را به کار گرفته‌اند، اما ملت ما بر مبنای باور‌های دینی معتقد است کسی که در مسیر صراط مستقیم حرکت کند، در مقابل دشمن می‌تواتد ایستادگی کند.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب جریانات تکفیری را بنیان‌گذاری و پشتیبانی کردند و همه این اقدامات برای شکست دادن انقلاب و نفوذ معنوی انقلاب بود، اما دیدیم به چه سرنوشتی گرفتار شدند.

وی افزود: هیچ کس نمی‌توانست پیش‌بینی کند که کشور‌های عراق و سوریه امکان مقابله با گروهک‌ها را دارد و تنها نظامی که بر اساس اعتقادات و باور‌های دینی بنای ماندن این کشور‌ها را گذاشت، جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار عظیمی خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف به دنبال انتقام‌گیری از ملت ما است، چون همین ملت ابهت پوشالی آمریکایی‌ها و استکبار را در هم شکسته است.

وی از تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشور سخن گفت و افزود: همچنان که در گذشته نیز ثابت کردیم، ملت ما در مقابل این تحریم نیز پیروز میدان خواهد بود و این جنگ روانی دشمن را نیز شکست می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار