سردار فتحی‌زاده:

ناجا با روحیه بسیجی ماموریت‌ها را اجرا می‌کند

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با روحیه بسیجی مأموریت‌ها را دنبال و اجرایی می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ - 26November 2018

فرماندهان با روحیه بسیجی ماموریت‌ها را اجرا می‌کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در آیین افتتاح مسجد «مالک اشتر» ستاد فرماندهی ناجا با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: بسیار خرسندم که مسجد مالک اشتر ستاد ناجا در این ایام مبارک و فرخنده افتتاح می‌شود.

وی با تبریک فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان افزود: این روز را به بسیجیان دلاور و همه مردم عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. حضرت امام خمینی (ره) شجره طیبه‌ای بنا نهادند که همه ما از خیرات، برکات و اثرگذاری بسیج بهره مند می‌شویم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی نیز با روحیه بسیجی مأموریت‌ها را دنبال و اجرایی می‌کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه با قدردانی از دست اندرکاران ساخت و تکمیل پروژه مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا بیان کرد: باید از این ظرفیت معنوی بهره حداکثری ببریم. همه ما بایستی در نگهداشت اماکن و امکانات سازمانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاح این مسجد صبح امروز با حضور سردار «محسن فتحی زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار «علی زارعی» معاون نیروی انسانی ناجا، سردار «جعفری نسب» فرمانده قرارگاه و پشتیبانی ستاد ناجا و جمعی از مسؤولان و افسران نیروی انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها