استاندار ایلام در اجتماع بزرگ بسیجیان:

بسیجیان در صحنه پیشرفت اقتصادی حرکت‌های چشمگیری داشته‌اند

استاندار ایلام گفت: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و هم امروزه در صحنه پیشرفت اقتصادی و عمرانی حرکت‌های چشمگیر و قابل قبولی داشته‌اند.
کد خبر: ۳۲۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ - 26November 2018

بسیجیان در صحنه پیشرفت اقتصادی و عمرانی حرکت های چشم گیری داشته اندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، همزمان با سراسر کشور اجتماع عظیم بسیجیان ایلامی امروز در محل مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد. 

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» استاندار ایلام در این مراسم با اشاره به ترویج دین اسلام در گذشته اظهار داشت: در صدر اسلام، انصار یاری دهنده پیامبر بودند، اما در این زمان یار و انصار امام خمینی و انقلاب بسیجیان هستند.

وی افزود: با وجود همه مشکلات، ناهمواری های سد راه انقلاب و سنگ انداری‌های دشمن در مسیر، انقلاب توانست راه خود را طی کند و به پیشرفت و توسعه در همه زمینه‌‌ها دست یابد.

استاندار ایلام تصریح کرد: بسیج، از نظر فرهنگی و دینی باعث استحکام بنیان‌های اعتقادی در کشور است و یکی از ریسمان‌های مستحکم پیوند دهنده انقلاب اسلامی ایران به انقلاب مهدی موعود (عج) است.

استاندار ایلام ضمن بیان پیشرفت ها و رشد کشور در مدت عمر چهل ساله انقلاب خاطرنشان کرد: با وجود همه تحریم‌ها و محاصره‌های شدید اقتصادی، توانستیم به این مرحله از شکوفایی و بالندگی برسیم که روی پای خود و تکیه گاه دیگر کشور‌ها باشیم.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: اگر در پیش روی سیل انقلاب مشکلات و دشمنی‌های دشمنان نبود، قطعا در بلند‌ترین نقطه پیشرفت دنیا ایستاده بودیم.

وی ادامه داد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و هم امروزه در صحنه پیشرفت اقتصادی و عمرانی حرکت‌های چشمگیر و قابل قبولی داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار