مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

کسب رضایت الهی و تبعیت از مقام ولایت از شاخصه‌های مهم بسیج است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و ثمره آن امنیت است، گفت: بسیجیان با اخلاص‌ترین و با صداقت‌ترین مردم بوده و کسب رضایت الهی و تبعیت از مقام ولایت از شاخصه‌های مهم بسیج است.
کد خبر: ۳۲۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ - 26November 2018

کسب رضایت الهی و تبعیت از مقام ولایت از شاخصه های مهم بسیج استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در تجمع حماسی بسیجیان شهرستان میانه اظهار داشت: وجود بسیج و بسیجی منشاء وحدت و آرامش کشور است و باید فرهنگ بسیجی روز به روز توسعه پیدا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: بی‌تردید باید دانست که بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی بسیجیان عزیز است و باید قدر آنرا دانست.

جعفری با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و ثمره آن امنیت است، افزود: بسیجیان عزیز با اخلاص ترین و باصداقت ترین مردم بوده و کسب رضایت الهی و تبعیت از مقام ولایت از شاخصه های مهم بسیج است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان میانه، افزود: با عنایت الهی و رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی، بسیجیان عزیز به همراه سایر نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس برگ زرینی را برای ایران اسلامی رقم زدند.

این مسئول تصریح کرد: همه مسئولان باید در قدرتمندسازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نکنند و همواره راهگشای مشکلات امروزی مردم عزیز ایران اسلامی باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها