سردار معصوم‌بیگی خبر داد؛

کشف یک تُن و 152 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات «مرصاد 16»

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک تُن و 152 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات «مرصاد 16» ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ - 26November 2018

کشف یک تُن و 152 کیلو مواد مخدر در عملیات مرصاد 16به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «مهدی معصوم‌بیگی» فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی و کار ویژه پلیسی خود در راستای اجرای عملیات مرصاد 16 موفق شدند، سه دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را حین ورود به استان شناسایی و توقیف کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند در مجموع طی بازرسی از خودرو‌های مذکور یک تُن و 152 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 870 کیلوگرم تریاک، 280 کیلوگرم حشیش و 2 کیلوگرم هروئین کشف کنند.

وی با بیان اینکه خودرو‌های مذکور از استان‌های جنوبی به سمت تهران و استان‌های شمالی کشور در حرکت بودند، اضافه کرد: محموله‌های مواد مخدر به صورت کاملاً حرفه‌ای زیر بار کامیون‌ها جاساز شده بود که ماموران با هوشیاری و زیرکی بالای خود آن را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این عملیات سه سوداگر مرگ دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار معصوم‌بیگی با بیان اینکه امروز مواد مخدر به عنوان ابر آسیب جامعه به شمار می‌آید، گفت: مبارزه با این پدیده در اولویت اول پلیس اصفهان قرار دارد و تیم‌های عملیاتی و اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان به طور شبانه روز موضوع مبارزه با قاچاق محموله‌های مواد مخدر را در ورودی‌ها و کانون‌های جرم دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار