واعظی مطرح کرد؛

عزم دولت برای برطرف شدن موانع اجرایی و سرمایه‌گذاری پروژه‌ها

رئیس دفتر رئیس جمهور از مسوولان استانی درخواست کرد بر روند اجرا و تسریع در اتمام برنامه‌ها و پروژهای استانی، نظارت کامل کنند.
کد خبر: ۳۲۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ - 26November 2018

عزم دولت برای برطرف شدن موانع اجرایی و سرمایه گذاری پروژه‌هابه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (دوشنبه پنجم آذرماه) در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان سمنان با اشاره به مزیت‌های بالای این استان از جمله همجواری با تهران، صنعت، کشاورزی، زیرساخت‌های حمل و نقل، نیروی انسانی تحصیلکرده، دانشگاه‌ها و جاذبه‌های خوب گردشگری اظهار داشت: با هدف‌گذاری و بسیج امکانات و سرمایه‌گذاری های دولتی و خصوصی، در سفر کاروان تدبیر و امید، کمبودهای استان را تا حد امکان جبران خواهیم کرد تا ظرفیت‌های موجود توسعه یابد.

وی با یادآوری ظرفیت شهرستانهای مختلف استان، شاهرود را از نظر جاذبه‌های طبیعی، مردمانی خوب و پتانسیل‌های بالای اقتصادی حائز اهمیت دانست و گفت: باید این شهر نیز در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش و سیاست دولت بر این است که تفاوت و شکاف بین تهران و استان‌های دیگر وجود نداشته باشد و در سرمایه‌گذاری‌ها تمرکز زدایی شود، افزود: همین سیاست در داخل استان‌ها نیز پیگیری می‌شود که تنها بخشی از استان آباد نشود بلکه استانی آباد است که بیکار وجود نداشته باشد و مردم با رفاه بیشتر زندگی کنند.

واعظی، به استقبال خوب مردم استان آذربایجان غربی و خوی از هیات دولت و اثرات مثبت این استقبال مردمی برای کشور بویژه بعد از تحریم‌های مرحله دوم آمریکا علیه جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: ایجاد نارضایتی و فاصله انداختن بین مردم و دولت و حکومت، هدف آمریکا از فشارهای اقتصادی، تبلیغاتی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران بود که با استقبال مردم خوی از خادمان و مسوولان، علامت خوبی به منطقه و دنیا مخابره شد.

وی تاکید کرد: نباید این نوع ارتباطات منحصر به سفرهای رئیس جمهور باشد و اگر وزیران، معاونین وزیران و مسوولان استانی با مردم از نزدیک ارتباط داشته باشند، امید و اعتماد مردم نسبت به مسوولان افزایش می‌یابد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم از پیشرفت و توسعه استان‌ها حمایت و برای برطرف شدن موانع اجرایی و سرمایه‌گذاری پروژه‌ها به طور جدی ورود می‌کند، از مسوولان استانی درخواست کرد بر روند اجرا و تسریع در اتمام برنامه‌ها و پروژهای استانی، نظارت کامل کنند.

واعظی با بیان اینکه باید برای برنامه‌ریزی هر فعالیت اقتصادی نگاه به شرایط بین‌المللی و وضعیت تحریم‌ها داشته باشیم، گفت: در این صورت پیامی که از ایران به خارج می رود این است که با ابزارهای مدیریتی، توسعه‌ای، حمایت‌های مردمی و برنامه‌ریزی‌ها، هدف‌گذاری آمریکا برای ضربه زدن به وضعیت معیشتی و تعاملات خارجی نتیجه عکس خواهد داشت.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار