مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بسیج یک هویت عاشورایی است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: بسیج یک هویت عاشورایی است که حد و مرز و پیر و جوان نمی‌شناسد.
کد خبر: ۳۲۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ - 26November 2018

بسیجی کسی است که بصورت انقلابی و تکلیفی هر آنچه در توان دارد را برای اسلام و انقلاب بگذاردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، صبحگاه مشترک بسیجیان اهواز امروز در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) این شهر برگزار و طی مراسمی از بسیجیان فعال و برگزیده یگان‌ها و پایگاه‌های مختلف کلانشهر اهواز نیز تجلیل شد.

سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که به عنوان سخنران در این مراسم حضور یافته بود ضمن تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفین اظهار داشت: خدا را شاکریم که علی‌رغم تلاش‌ها و دشمنی‌های متعدد استکبار و عیادیانش، نه تنها فرهنگ بسیج از بین نرفت بلکه شاهد افزایش و صادرات این فرهنگ و هویت انقلابی‌اش به خیلی از کشورها هستیم.

وی افزود: رد پای فرهنگ بسیج است که قدرت‌های برتر نظامی و اقتصادی دنیا نمی توانند فلسطین و لبنان و سوریه و یمن را به زانو دربیاورند و به مقاصد شوم‌شان دست یابند.

این مسئول بسیج را یک هویت عاشورایی دانست و گفت: بسیج، حد و مرز و پیر و جوان نمی شناسد و بسیجی واقعی کسی است که در هر شغل و مقام و منصبی که هست بتواند بصورت انقلابی و تکلیفی هر آنچه در توان دارد برای اسلام، نظام، انقلاب و مملکت بگذارد و منتظر لطف الهی و پیروزی نهایی باشد.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا و تعداد کثیری از بسیجیان فعال و برگزیده در عرصه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار