آیت‌الله تسخیری:

ملت ایران مدافع آرمان‌های انقلاب است

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: ملت ایران همیشه در کنار همدیگر در دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و لحظه‌ای قدمی به عقب نگذاشته‌اند.
کد خبر: ۳۲۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ - 26November 2018

//به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، آیت‌الله‌ «محمدعلی تسخیری» مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام و رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عصر دوشنبه در نشست عمومی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان طی ۴۰ سال گذشته در قالب‌های مختلف بار‌ها سعی کردند قومیت‌هایی ایرانی را تحت تاثیر قرار دهند، اما ملت ایران همیشه در کنار همدیگر در دفاع از آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و لحظه‌ای قدمی به عقب نگذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در کشورمان بالاترین سطح دموکراسی و انتخابات مردمی را شاهد هستیم و جمهوری اسلامی ایران توانسته است پیوسته در چهارچوب دستورات الهی پیشروی کند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام افزود: دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته در صدد ضربه زدن به انقلاب و نابودی آن بوده‌اند، اما تاکنون موفق نشده‌اند به هدف خود دست یابند.

وی گفت: در عرصه‌های مختلف مانند انرژی هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، نانو و... پیشرفت‌های چشمگیری کسب کرده‌ایم؛ همچنین در عرصه تجهیزات جنگی، نظامی و دفاعی روز به روز در حال پیشرفت هستیم.

آیت الله تسخیری  خاطرنشان کرد: گروهک تروریستی داعش نه‌ تنها شکست خورد، بلکه توطئه‌های آنان و سران اصلی آن‌ها نیز خنثی شد؛ اما همچنان در ایستادگی و مقاومت در برابر آن‌ها مصمم هستیم.

انتهای پیام/441

نظر شما
پربیننده ها