سردار کریمی در گفت‌وگو با دفاع پرس تشریح کرد؛

شرایط ارائه پروژه تحقیقاتی به مشمولان سربازی

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا شرایط ارائه پروژه تحقیقاتی به مشمولان سربازی را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۲۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 27November 2018

شرایط دریافت پروژه تحقیقاتی برای مشمولان سربازیسردار «ابراهیم کریمی» جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به طرح مهارت آموزی و اینکه باید در خصوص موفقیت این طرح نظرسنجی صورت گیرد، اظهار داشت: در قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا این ارزیابی در حال انجام است و نقاط ضعف‌ و مثبت آن در حال احصاء است.

وی با بیان اینکه در گذشته برخی از جوانان بر این باور بودند که در زمان سربازی چیزی یاد نمی‌گیرند و در مهارتی که دارند به کارگیری نمی‌شوند، گفت: مسؤولان در نیروهای مسلح بر این باور هستند که باید اتفاقی در این حوزه رخ دهد و هدف‌گذاری این است که سرباز در دوره خدمت خود حداقل یک مهارت را فراگیرد و سپس از خدمت خارج شود.

سردار کریمی افزود: تلاش ما بر این است که ذهنیتی که در خصوص سربازی وجود دارد، برطرف شود.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص شرایط کسانی که می‌خواهند پروژه تحقیقاتی بگیرند تا بتوانند از کسری خدمت استفاده کنند، گفت: کسانی که می‌خواهند از این مزیت استفاده کنند، باید مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند.

وی ادامه داد: این افراد باید به سازمان‌های نیروهای مسلح مراجعه کنند و در سازمان‌هایی که نیازمند هستند و نیازشان با رشته شخص تطبیق دارد، یک پروژه انتخاب کنند و پس از ثبت می‌توانند این پروژه را شروع کنند.

سردار کریمی گفت: کسانی که می‌خواهند پروژه دریافت کنند، باید تا چهار ماه قبل از مشمولیت، کار پروژه را به اتمام برسانند و بهترین زمان برای گرفتن پروژه، زمان اتمام تحصیل است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار