مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی گیلان:

معرفت افزایی مهمترین هدف و خروجی عزاداری‌ها باشد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: باید هدف و حرکت امام حسین(ع) در جامعه و در دانشگاهها برای جوانان و آحاد مردم تبیین شود و معرفت افزایی باید مهمترین هدف و خروجی دهه اول محرم در جامعه باشد.
کد خبر: ۳۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ - 25October 2014

معرفت افزایی مهمترین هدف و خروجی عزاداری‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، حجت الاسلام اکبر حسینی در جلسه شورای فرماندهی سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که هرکس علاقهمند به امام حسین(ع) است، علاقهمند به اسلام سیاسی است، اظهار کرد: این حرف باید به عنوان محور اصلی در بین کارهای ما قرار بگیرد و با این جمله ماهیت حرکت امام حسین(ع) را در بین دانشگاهیان و آحاد جامعه درست ترسیم و تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: ما باید جهت و سمت و سوی عزاداری امام حسین(ع) را مشخص کنیم، چرا که شور منهای شعور وقت گذرانی و بطالت است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی گیلان اضافه کرد: باید هدف و حرکت امام حسین(ع) در جامعه و در دانشگاهها برای جوانان و آحاد مردم تبیین شود و خروجی دهه اول محرم در جامعه معرفت افزایی باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه اگر ما دغدغهها و مصادیق دینی را درست تبیین کنیم، هرکدام دارای پیامی است، گفت: این موضوع باید به بدنه بسیج دانشجویی سرایت کند؛ فرمایشات مقام معظم رهبری برای گروه خاصی نیست و باید مراکز تبلیغی درستی برای تییین و اهداف اسلام درست کنیم، تنها با راه انداختن هیئات نمیتوانیم هدف اصلی قیام امام حسین(ع) را تبیین نماییم.

وی افزود: وظیفه ماست که بایدها و سفارشات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها