فرمانده سپاه «ثارلله» استان کرمان:

بسیج ستون اصلی امنیت و حافظ فرهنگ اسلامی است/ برخی‌ افراد بسیج را در مسائل نظامی محدود نکنند

سردار «غلامعلی ابوحمزه» با بیان این‌که بسیج ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در ایران است، گفت: سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و... همه این ارگان‌ها در جهت امنیت این کشور فعال هستند و جانفشانی می‌کنند، اما دشمنان ما ۴۰ سال است که ایستادگی را از حضور بسیج می‌دانند.
کد خبر: ۳۲۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 27November 2018

بسیج نیروی جایگزین ندارد/محور امنیت بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه «ثارلله» استان کرمان، در مراسم «حماسه شکوه مقاومت» درجمع بزرگ بسیجیان شهر کرمان، با بیان این‌که دشمنان در مقابل اقتدار و عزت بسیج به زانو درآمده‌اند، اظهار داشت: دشمنان علیه کشور توطئه‌ها کرده‌اند و در جلسات محرمانه و سرّی خود به اقتدار بسیج و این‌که هرچه نظام جمهوری اسلامی دارد، از حضور به موقع بسیجیان است، اعتراف می‌کنند.

سردار ابوحمزه با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که سپاه از دل بسیج شکل گرفته است، افزود: ابتدا بسیج شکل گرفت و سپس سپاه از دل بسیج به‌وجود آمد و اقتداری که امروز بسیج دارد و چیزی که دشمنان ما در اندیشکده‌های خود سال‌های متمادی روی آن کار کرده‌اند، با مطالعه به مسئله قدرت بسیج اعتراف کرده‌اند.

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: نکته اول که می‌توان اشاره کرد، این است بسیج نیروی جایگزین ندارد و بسیج پایداری و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران است که این را دشمنان ما نیز اعتراف کرده‌اند.

وی با بیان این‌که بسیج گسترده شده و در عرصه‌های علمی، ورزشی و هنری به‌عنوان یک فرهنگ، اندیشه و ایده‌ای که برگرفته از دین و آرمان انقلاب است شناخته می‌شود و هیچ چیزی را نمی‌توان جایگزین آن کرد.

سردار ابوحمزه با بیان این‌که بسیج ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در ایران است، گفت: سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و... همه این ارگان‌ها در جهت امنیت این کشور فعال هستند و جانفشانی می‌کنند، اما دشمنان ما ۴۰ سال است که ایستادگی را از حضور بسیج می‌دانند.

وی با اشاره به این‌که محور امنیت بسیج است، افزود: بسیج در هشت سال دفاع مقدس و در جبهه مقاومت حضور پیدا کرده و از فرهنگ اصیل انقلاب و اسلام دفاع کرده است و در مقابل تهاجم فرهنگی و فتنه‌ها از جمله فتته ۸۸ و فتنه ۹۶ حضور به‌موقع و حکیمانه بسیج بود که آن‌ها را خنثی کرد.

سردار ابوحمزه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌ها، راهیان‌نور، انتخابات، سازندگی و محرومیت‌زدایی و نیز در انتقال فرهنگ شهادت نقش پررنگ و تاثیرگذاری داشته است و دشمنان ما اذعان دارند که بسیج چنین فضایی را ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: بسیج خون در رگ‌های سپاه و عامل مقابله با فتنه‌های آینده است و آن چیزی که به سپاه هویت و عزت داده و در این ۴۰ سال در همه عرصه‌ها، ماموریت‌های داخل و خارج از کشور موفق و سپاه را محبوب دل‌ها کرده است، بسیج است و ما افتخار می‌کنیم که نوکر و خادم شما بسیجیان هستیم و سپاه هرچه دارد از بسیج است و شما نگاه بکنید در عرصه دفاع مقدس نیز تعداد شهدای بسیج بیشتر است.

سردار ابوحمزه ادامه داد: آمریکا و صهیونیست‌ها توطئه کردند، اما در مقابل با وجود فرهنگ، افکار و روحیه بسیج «حزب‌الله» در لبنان، «حماس» و «جهاد اسلامی» در فلسطین، حشد‌الشعبی در «عراق»، «انصارالله» در یمن، «فاطمیون» در افغانستان و «زینبیون» در پاکستان مواجه شدند.

وی افزود: بسیجیان سپر فتنه‌های آینده هستند و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند که صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه شکست خوردند، در جنگ ۲۲ روزه شکست خوردند و در جنگ با غزه هفته قبل ۲ روز بیشتر نتوانستند مقاومت کنند و آتش‌بس را پذیرفتند و باعث فروریختن و شکست آنان شد که این امر باعث شد که آن‌ها در مقابل انتخابات زودهنگام قرار بگیرند و این امر نشان از ضعیف شدن دشمن و اقتدار تفکر بسیجی دارد.

وی اظهار داشت: بسیج رکن حیاتی راهبرد دفاع ملی ایران است، بسیج یعنی استراتژی، یعنی هدف، یعنی آن چیزی که به‌عنوان چشم‌انداز انقلاب اسلامی که رهبری ترسیم کرده‌اند و امام خمینی (ره) نیز فرمودند که به دنبال تشکیل بسیج ۱۰۰ میلیونی در جهان اسلام است و من به کمک بسیجیان سنگر‌های کلیدی دنیا را فتح خواهم کرد و به کمک شما بسیجیان به دنبال آزادی کل دنیا از دست استکبار هستم.

سردار ابوحمزه ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند که ما به دنبال تحقق تمدن بزرگ اسلامی هستیم، ما الان در پیچ تاریخی هستیم و از این پل که عبور کنیم، یک تحول رخ خواهد داد و هرکجا بیداری اسلامی موفق شدند و هر جا که ملت‌ها مقاومت کردند، دشمنان دچار یأس و ناامیدی می‌شوند و این قدرت‌های امام در راهبردی بسیج است.

وی با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب چندین نامه به جوانان اروپا فرستادند، چون فرهنگ بسیج مرز، جغرافیا، زمان، قوم، دین و زبان نمی‌شناسد، هر مظلومی در هرکجای دنیا باشد فرهنگ بسیج به آن کمک خواهد کرد، حتی مسئولین برخی از کشور‌ها با برادران بسیج و سپاه جلسه گذاشتند که چگونه می‌توانند بسیج را در کشور خودشان جاری و ساری کنند.

فرمانده سپاه استان کرمان با اشاره به این‌که برخی‌ها بسیج را در مسائل نظامی محدود نکنند در صورتی که بسیج همان اسلام ناب محمدی است، گفت: این حرف بنده نیست؛ چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند که فرهنگ بسیج، فرهنگ علی (ع) و فاطمه (س) است و راهبرد‌های بسیج این‌ها هستند و خدا را شکر کنید که خداوند این عزت را به شما داه است که بسیجی شده‌اید و لذا بسیجیان راه و هدف خود را از حضرت علی و اهل بیت (ع) دریافت می‌کنند.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: آمریکایی‌ها به سعودی‌ها می‌گویند که ما شما را می‌دوشیم، این توهین به عربستان و غرب آسیا است، این تحقیر است؛ چرا ذلت را می‌پذیرند. آن‌ها را مسخره می‌کنند وقتی شیر آنان تمام شد گوشت‌شان را خواهند خورد، چرا چنین وضعیتی برای برخی کشور‌های منطقه ایجاد شده است؟ این به‌خاطر این است که به فرهنگ بسیج توجه ندارند، چرا عربستان در یمن این‌قدر جنایت می‌کند؟ چرا نخست وزیر غاصب کودک‌کش صهیونیست با برخی کشور‌ها ملاقات می‌کند؟ چون فرهنگ بسیج را ندارند.

وی عنوان کرد: نتیجه داعش در منطقه این شد که ۳۰۰ هزار جوان بسیجی در عراق و سوریه ساماندهی شدند و آماده هستند تا در مقابل هر دشمنی بایستند و الان عراق از دست تکفیری‌ها پاک‌سازی شده است و این کشور که ۷۰ درصد آن دست تکفیری‌ها بود، در سوریه که ۹۰ درصد آن دست داعش بود، امروز ۵ درصد دست دشمنان است. همچنین موشک‌های ایرانی از فاصله ۵۷۰ کیلومتری داعشی‌ها را مورد هدف قرار دادند، از آن طرف هواپیما‌های بدون سرنشین سپاه حرکت کرده و هدف خود را مورد اصابت قرار دادند و در نهایت همه سالم برگشتند در چنین شرایطی آمریکایی‌ها حتی کوچک‌ترین اعتراضی هم نکردند.

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند که آمریکایی‌ها نسبت به ۳۰ سال پیش به شدت ضعیف شده‌اند و فرهنگ بسیج ۴۰ سال است که در تمام عرصه‌ها حرف اول را می‌زند؛ لذا همه مردم و اقشار مختلف جامعه و حتی دستگاه دیپلماسی ما باید بسیجی بشوند.

سردار ابوحمزه گفت: هر کجا فرهنگ بسیجی باشد، مبارزه با استکبار، مقاومت، عدالت، فرهنگ برادری و کمک به مستضعفان شکل گرفته است و مسئولین استان بدانند که بسیج آماده کمک در تمام زمینه‌ها است، بسیج در زمینه‌های مختلف همچون مسائل علمی، تکنولوژی، مدیریت و... آماده همکاری است، به شرط اینکه مسئولین از ما تقاضای همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها