فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

آحاد مردم نسبت به یکدیگر و جامعه اسلامی وظایفی دارند

فرمانده سپاه خراسان جنوبی گفت: امر به معروف و نهی از منکر نقشی اساسی در اصلاح جامعه دارد که لازم است مردم به صورت گسترده در آن شرکت کنند.
کد خبر: ۳۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ - 25October 2014

آحاد مردم نسبت به یکدیگر و جامعه اسلامی وظایفی دارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، سردار نظری، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: حکومت باید زمینه و بسترهای لازم را برای اجرای  امربه معروف و نهی ازمنکر فراهم و با منکرات برخورد و آنها را حذف کند.

وی تذکر لسانی را وظیفه مردم و اقدام عملی را وظیفه حکومت عنوان کرد و بیان داشت: امربه معروف و نهی از منکر نقشی اساسی در اصلاح جامعه دارد که لازم است مردم به صورت گسترده در آن شرکت کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید براینکه نباید به برنامههای تلویزیونی که موجب تخریب خانوادهها میشود، نگاه کنیم و باید برنامههای ماهواره را تحریم کنیم، تصریح کرد: به دلیل ارزش بالایی که امربه معروف دارد؛ عاشورا پایه انقلاب را شکل میدهد که اهمیت وظیفه آحاد مردم نسبت به یکدیگر و جامعه اسلامی را نشان میدهد.

وی ادامه داد: براساس مبانی اعتقادی که در اسلام داریم، فرد نمی تواند نسبت به سرنوشت دیگران و جامعه بی تفاوت باشد و اسلام، امربه معروف و نهی ازمنکر را به عنوان یکی از فروع دین پیش روی ما گذاشته تا نسبت به سرنوشت جامعه بی تفاوت نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار