مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان:

تفکر بسیجی از دلایل اصلی بیداری اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان، تفکر بسیج را یکی از دلایل اصلی بیداری اسلامی بیان کرد.
کد خبر: ۳۲۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ - 27November 2018

تفکر بسیجی از دلایل اصلی بیداری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در همایش تجمع بزرگ 5 آذر بسیجیان شهرستان بندرگز یکی از دلایل اصلی بیداری اسلامی را تفکر بسیجی و مردمی عنوان کرد.

سردار ملک گفت: اگر سوریه یا عراق سقوط کرده، امروز جان گرفته، به خاطر ایجاد تفکر بسیجی در آن کشورهاست، امنیت امروز آن کشورها به برکت بسیج است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان افزود: امروز بعد از گذشت 30 سال از زمان دفاع مقدس همچنان حضور فعال و با شکوه و موثر بسیج در عرصه‌های مختلف را شاهد هستیم.

این مسئول با اشاره به مشکلات حال حاضر کشور گفت: راهی جز ایجاد و گسترش تفکر بسیجی حتی در مسائل اقتصادی وجود ندارد، چاره مشکلات کشور گسترش تفکر بسیجی و کار خالصانه است.

وی ادامه داد: بسیجیان نشان دادند هر جایی که مولا و ولی عصر فرمان دادند حاضر می‌شوند، بسیجی زمان ندارد، بسیج کهنه نمی‌شود، بسیج جغرافیا ندارد، بسیج بر اساس نیاز در هر حوزه‌ای به هر شکلی خودش را نشان می‌دهد، ولی باید مراقب باشیم در این ناملایمات و سختی‌ها خودمان را نبازیم. در گذشته باقی نمانیم و دلمان را به آینده خوش نکنیم منتظر شرایط خوب نباشید، امروزمان را باید ساخت تا آینده‌ای روشن داشته باشیم.

سردار ملک با اشاره به ظلم و مردم کشی‌های رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی متذکر شد: قدرت موشکی جبهه مقاومت به حدی رسیده که حیفا و تل آویو مورد اثابت موشک‌های فلسطینیان قرار می‌گیرد و این معجزه الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار